• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

C790B8AA-D54C-4831-ACFA-146F447C9678.jpeg
DD: riktig fynd-varning på denna.

Min är pre magcap, den är inte klen men hade önskat liiite mer kräm i juicen. Nya batchar är omformulerade.

Är nyfiken på FdB - New York Intense som ska vara lik men ha bättre performance.

Har inte köpt doft men annat. Miinto är reko!
Jag har FDB NYI hemma och kan bekräfta att den luktar likadant med med mer Oumpf. @Tjabo fick testa den för någon dag sedan och kanske kan bekräfta / dementera 😊

Fick för övrigt hem en dekant av Kemi Hayat idag. Sprutade på armen för någon timme sedan och förväntade mig Oud Wood med mer kvalitet, men jag tycker att den påminner mer om Jubilation. Samma torra Oud

Jag har FDB NYI hemma och kan bekräfta att den luktar likadant med med mer Oumpf. @Tjabo fick testa den för någon dag sedan och kanske kan bekräfta / dementera 😊

Fick för övrigt hem en dekant av Kemi Hayat idag. Sprutade på armen för någon timme sedan och förväntade mig Oud Wood med mer kvalitet, men jag tycker att den påminner mer om Jubilation. Samma torra Oud

Har sneglat åt Hayat en del senaste tiden, läst/hört mycket gott om den. Lägger till den på den aldrig slutande växande listan över saker att testa..😁

FMD: Guerlain - L’Homme Ideal Cologne

Nyförvärvet är äntligen hemma. Schenker kan dra åt helvete! Upptäckte att jag tappat bort legitimation och det kostade ”bara” 250 kr för att Schenker skulle ändra namn på försändelsen eftersom nymodigheter som
BankID inte fungerar.

Första intrycket är en svalkande citrus med en svag hint av mandel vilket är bra. Det är en not jag inte alltid kommer överens om.

1B9AA381-90A1-4693-8FB4-ED0B8C418CE7.jpeg

Nyförvärvet är äntligen hemma. Schenker kan dra åt helvete! Upptäckte att jag tappat bort legitimation och det kostade ”bara” 250 kr för att Schenker skulle ändra namn på försändelsen eftersom nymodigheter som
BankID inte fungerar.

Första intrycket är en svalkande citrus med en svag hint av mandel vilket är bra. Det är en not jag inte alltid kommer överens om.

Min frus favorit 😊

Känns som samma doft bara att man skruvat upp intensiteten 3 steg.
Skulle jag få välja rakt av hade jag tagit FBD NYI.

BankID inte fungerar.

Min fru lade beslag på den. Grym doft! Gillar vetiveren i den och den doftar fantastiskt på henne

Testar Xerjoff dolce di amalfi ikväll och måste säga att den är riktigt fin! Påminner liite om Uden?

Vart köper man den billigast? Vet att jag har en 25 % rabattkod på boozt liggandes men vetitusan om den gått ut i datum, får testa sen!

950 kr för 30 ml är standard, brukar den reas ut? :)

Vad tycker ni andra om Dolce di amalfi?

Senast ändrad:
EMD: https://www.fragrantica.com/perfume/Profumum-Roma/Patchouly-3892.html

Patchouli som för mig övergår allt mer i varm rökelse och lite krämig sandelträ. Säkert en trevlig doft för hösten.

7A32EDAB-55CA-4697-8AB2-7E19042B2499.jpeg

Har en dekant av den hemma, bara testat snabbt men klart intressant!
Testar Xerjoff dolce di amalfi ikväll och måste säga att den är riktigt fin! Påminner liite om Uden?

Vart köper man den billigast? Vet att jag har en 25 % rabattkod på boozt liggandes men vetitusan om den gått ut i datum, får testa sen!

950 kr för 30 ml är standard, brukar den reas ut? :)

Vad tycker ni andra om Dolce di amalfi?

DA är riktigt bra. Köpte en för ett tag sedan. Har du en kod är det bara slå till direkt. Det kommer deals emellanåt men det är inte jätteofta och i bästa fall 20%.

Har en dekant av den hemma, bara testat snabbt men klart intressant!

DA är riktigt bra. Köpte en för ett tag sedan. Har du en kod är det bara slå till direkt. Det kommer deals emellanåt men det är inte jätteofta och i bästa fall 20%.
Koden funkade, så blir 712 kr för en flarra :) Fick min dekant idag så bara hunnit köra en spray på armen :) Känns som att den kommer ha grym performance 😀

Ska testa den ett par dagar innan jag bestämmer mig!

Tillbaka
Topp