Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade några sist jag var på gents men minns inte om jag testade just den. Lägger den på minnet till nästa gång jag är därPå tal om Fragrance du Bois, har någon testat Oud Bleu Intense?
Förrgår köpte jag en dekant, idag köpte jag en flaska. Detta är fucking mästerverk! Patchouli, Frankincense, Vit choklad osv. Så välbalanserad och sofistikerad! Påminner lite om Xerjoff Richwood, men denna är mycket bättre och billigare. 10/10!
![]()
Jag har FDB NYI hemma och kan bekräfta att den luktar likadant med med mer Oumpf. @Tjabo fick testa den för någon dag sedan och kanske kan bekräfta / dementeraMin är pre magcap, den är inte klen men hade önskat liiite mer kräm i juicen. Nya batchar är omformulerade.
Är nyfiken på FdB - New York Intense som ska vara lik men ha bättre performance.
Har inte köpt doft men annat. Miinto är reko!
Jag har FDB NYI hemma och kan bekräfta att den luktar likadant med med mer Oumpf. @Tjabo fick testa den för någon dag sedan och kanske kan bekräfta / dementera
Fick för övrigt hem en dekant av Kemi Hayat idag. Sprutade på armen för någon timme sedan och förväntade mig Oud Wood med mer kvalitet, men jag tycker att den påminner mer om Jubilation. Samma torra Oud
Är den Hype Worthy?FMD:
![]()
Första intryck: Härlig vårdoft. Likheter med Reflection Man finns. Kanon.
Min frus favoritFMD: Guerlain - L’Homme Ideal Cologne
Nyförvärvet är äntligen hemma. Schenker kan dra åt helvete! Upptäckte att jag tappat bort legitimation och det kostade ”bara” 250 kr för att Schenker skulle ändra namn på försändelsen eftersom nymodigheter som
BankID inte fungerar.
Första intrycket är en svalkande citrus med en svag hint av mandel vilket är bra. Det är en not jag inte alltid kommer överens om.
![]()
Jag har FDB NYI hemma och kan bekräfta att den luktar likadant med med mer Oumpf. @Tjabo fick testa den för någon dag sedan och kanske kan bekräfta / dementera
Fick för övrigt hem en dekant av Kemi Hayat idag. Sprutade på armen för någon timme sedan och förväntade mig Oud Wood med mer kvalitet, men jag tycker att den påminner mer om Jubilation. Samma torra Oud
Några få timmar in i bekantskapen så är den absolut det för mig iaf. Skulle jag tvingas välja så känns det som att jag lätt rankar denna före Reflection Man tex och det är ett bra betyg tycker jag. Verkar ha VG/MVG performance också.Är den Hype Worthy?
P.SÄr den Hype Worthy?
Dags för en nytt dekantbyte?P.S
Mtp din uppskattning av AC från PR så tror jag att du skulle gilla denna skarpt.
Den kom upp i fb-gruppen för splittar nuPå tal om Fragrance du Bois, har någon testat Oud Bleu Intense?
Den kom upp i fb-gruppen för splittar nu
Min fru lade beslag på den. Grym doft! Gillar vetiveren i den och den doftar fantastiskt på henneFMD: Guerlain - L’Homme Ideal Cologne
Nyförvärvet är äntligen hemma. Schenker kan dra åt helvete! Upptäckte att jag tappat bort legitimation och det kostade ”bara” 250 kr för att Schenker skulle ändra namn på försändelsen eftersom nymodigheter som
BankID inte fungerar.
Första intrycket är en svalkande citrus med en svag hint av mandel vilket är bra. Det är en not jag inte alltid kommer överens om.
![]()
Japp, ligger under diskussion.I splittar och samples? Hittar inget
Japp, ligger under diskussion.
Min fru lade beslag på den. Grym doft! Gillar vetiveren i den och den doftar fantastiskt på henne
Det är körtFinns en viss chans att min flaska går samma öde till mötes. Hon skickade ett sms att hon testar den och älskar den med älskar i versaler..
Det är kört![]()
EMD: https://www.fragrantica.com/perfume/Profumum-Roma/Patchouly-3892.html
Patchouli som för mig övergår allt mer i varm rökelse och lite krämig sandelträ. Säkert en trevlig doft för hösten.
![]()
Testar Xerjoff dolce di amalfi ikväll och måste säga att den är riktigt fin! Påminner liite om Uden?
Vart köper man den billigast? Vet att jag har en 25 % rabattkod på boozt liggandes men vetitusan om den gått ut i datum, får testa sen!
950 kr för 30 ml är standard, brukar den reas ut?
Vad tycker ni andra om Dolce di amalfi?
Koden funkade, så blir 712 kr för en flarraHar en dekant av den hemma, bara testat snabbt men klart intressant!
DA är riktigt bra. Köpte en för ett tag sedan. Har du en kod är det bara slå till direkt. Det kommer deals emellanåt men det är inte jätteofta och i bästa fall 20%.