• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Gå på match-doften:

2E6EFB99-2C06-4697-A016-8620FFF06A95.jpeg

• Like
Reactions: S.L
KD: Nishane - Nefs(dekant)

Herregud vilken doft! För er som uppskattar Alexandria II är detta en homerun. Noterna är inte exakt samma men stilen känns igen genom samma näsa bakom dofterna. Samma träiga och lätt pudriga florala bas. Istället för lavendel hittar man här violett.

CC0352AC-1693-4D41-8FCB-AD866DB04A11.jpeg

(Bild skamlöst stulen från internet)

Herregud vilken doft! För er som uppskattar Alexandria II är detta en homerun. Noterna är inte exakt samma men stilen känns igen genom samma näsa bakom dofterna. Samma träiga och lätt pudriga florala bas. Istället för lavendel hittar man här violett.

Vet att tarek älskar denna. Är den lika ”tung” som AII? Själv slutar det oftast med att jag väljer Rosendo Mateo no 5 över AII just för att den är lik (men ändå annorlunda) men inte lika beast.

Min fru har dessutom stulit AII.

Vet att tarek älskar denna. Är den lika ”tung” som AII? Själv slutar det oftast med att jag väljer Rosendo Mateo no 5 över AII just för att den är lik (men ändå annorlunda) men inte lika beast.

Min fru har dessutom stulit AII.

Jag upplever den som lättare. Vet inte om den är det egentligen eller om det beror på att Nefs är lite mer raffinerad än A2. Du borde definitivt testa den här!

Haha!

Är den värd sitt pris?

Ibland avskräcks jag från att använda de billigare parfymerna, typ bara för att märket är ex Lacoste.

Men doftmässigt är det mkt bang for the buck!
Hade vissa av dessa cheapies gått under ett annat namn tror jag att hypen hade varit total...

Känner ni igen er?

Lacoste lhomme intense:
20210610_100837.jpg

Ibland avskräcks jag från att använda de billigare parfymerna, typ bara för att märket är ex Lacoste.

Men doftmässigt är det mkt bang for the buck!
Hade vissa av dessa cheapies gått under ett annat namn tror jag att hypen hade varit total...

Känner ni igen er?

Lacoste lhomme intense:
20210610_100837.jpg
Enda skillnaden för mig skulle jag säga är att jag vårdar mina billiga flaskor lite sämre och kanske "slösar" lite mer av dem.

Den här hör väl bättre hemma i tråden för pappaskämt men jag bjuder på den här.

Hörde ni att Curtis Jackson ska öppna en exklusiv parfymbutik? 50 SCents kommer den att heta.

Tillbaka
Topp