-SC-
Basic
Har du fått svar än? Mitt meddelande har dom läst men inte svarat på.Samma här![]()
edit: Såg nu att detta redan har avhandlats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fått svar än? Mitt meddelande har dom läst men inte svarat på.Samma här![]()
Jag har också Azzaron på väg in från Notino. Guccin är super men inget för en het sommardagTvå cheapies landade in idag (adderade till dekantlistan),
![]()
Båda känns som bra dofter för pengarna och initialt imponerar ffa GGA, ingen sommardoft direkt men den har nåt speciellt!
Har inte blivit helt återställd i näsan efter Covid i Januari. Bara beast-mode som gäller...Spännande! Jag gillar MMs dofter!
OT: Åkt på en rejäl bondförkylning min doft/smak är nedsatt (nej inte Covid). Bedrövligt att inte kunna njuta av dofter.
Har inte blivit helt återställd i näsan efter Covid i Januari. Bara beast-mode som gäller...
Milestone är också förvånansvärt braJäkligt bra och lever upp till hypen! Glad att min Aventus som jag beställt var slut ilager!
![]()
Tack, blir ett köp.Milestone är också förvånansvärt bra
KD: Nishane - Nefs(dekant)
Herregud vilken doft! För er som uppskattar Alexandria II är detta en homerun. Noterna är inte exakt samma men stilen känns igen genom samma näsa bakom dofterna. Samma träiga och lätt pudriga florala bas. Istället för lavendel hittar man här violett.
![]()
(Bild skamlöst stulen från internet)
Vet att tarek älskar denna. Är den lika ”tung” som AII? Själv slutar det oftast med att jag väljer Rosendo Mateo no 5 över AII just för att den är lik (men ändå annorlunda) men inte lika beast.
Min fru har dessutom stulit AII.
För pengarna absolut, men i jämförelse med originalet så är den extremt kemisk för min del. Gav mig huvudvärk mer än en gång.Milestone är också förvånansvärt bra
KD: Nishane - Nefs(dekant)
Herregud vilken doft! För er som uppskattar Alexandria II är detta en homerun. Noterna är inte exakt samma men stilen känns igen genom samma näsa bakom dofterna. Samma träiga och lätt pudriga florala bas. Istället för lavendel hittar man här violett.
![]()
(Bild skamlöst stulen från internet)
Är den värd sitt pris?
Mycket fin och lugn doft. Härligt sommrig, perfekt för jobbet/dagen.Så ruskigt fin! Får du bra performance?
Enda skillnaden för mig skulle jag säga är att jag vårdar mina billiga flaskor lite sämre och kanske "slösar" lite mer av dem.Ibland avskräcks jag från att använda de billigare parfymerna, typ bara för att märket är ex Lacoste.
Men doftmässigt är det mkt bang for the buck!
Hade vissa av dessa cheapies gått under ett annat namn tror jag att hypen hade varit total...
Känner ni igen er?
Lacoste lhomme intense:
![]()