Jo, pratat m PostNord som inte kunde säga så mkt annat än att jag ska reklamera ärendet på deras hemsida vilket jag gjort idag. Man kunde iallfall ange ersättningskrav och beskriva vad som tappats bort, även om jag är tveksam till att man får ersättning när det inte gått som rek, men jag blir gärna motbevisad
Tänker att jag Swishar tillbaka pengarna till köparen om den inte dyker upp, vore ju sjukt trist för han å köpa en klocka som tappas bort av posten. Så får väl jag se den om den dyker upp eller om jag mot förmodan kanske får ersättning. Köparen verkar trevlig iallafall, så skulle den dyka upp hos honom nån gång framöver så får jag väl hoppas att han återbetalar mig pengarna. Men ska ge det lite tid först, hoppas förstås att den dyker upp nånstans den här veckan.
Hittar dock inget om
@Tradera erbjuder nån hjälp i frågan, eller om det lämnas helt åt PostNord?