Gabriel90
Silver
Tackar !Riktigt fin! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar !Riktigt fin! Grattis!
Efter en "bytes"affär med @essGunnar blev det visst ett tidigt infriande av nyårslöftet (hoppas det räknas ändå)Ja kanske det. Spännande.... Då kanske mitt löftw blir lättare att infria - att köpa min första solida guldklocka (vit eller gul)
Cartier Tank Louis, Santos Carree, Santos Dumont eller Rolex Day Date blir det nog men får se...
Grattis, riktigt snygg !Efter en "bytes"affär med @essGunnar blev det visst ett tidigt infriande av nyårslöftet (hoppas det räknas ändå)
Känns helt rätt och väldigt otippat!
(ursäkta dåligt ljus...)
Sådär GS klart iafEn GS quartz och en Sinn U1 eller UX. Japp så får det bli
Bra val! Mycket klocka för pengarna tycker jag. Har själv en med blå tavla, rekommenderas!Ska skaffa mig en Oris divers sixty-five bronze oris divers sixty-five bronze bezel.
Ska sälja bort 4 klockor
En Speedy
En Seiko
2 st Spinnaker
Men är sugen på att testa en Meccaniche Venezine Nereide. Blir till våren ✌