Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såja en del val där! SBGN005 är riktigt nice dock, saknar min...9F mmmmmmLöfte och löfte....jag lovar att köpa nått jag funderar på men kan inte riktigt bestämma mig det varierar från dag till dag osv runt och runt men typ kanske nån av dessa eller alla
Haha hur gick detEfter ett par år av intensivt flippade, så ska nya året testa min karaktär ordentligt. Har bestämt mig för att sälja av allt utom ett par klockor som är ovärderliga för mig.
Hämtar idag upp en sprillans ny SLA023J1 som ska bli min "OWG" 2020. Skrattar redan åt mig själv..
Önska mig lycka till.
Edit, inte köpa något mer under 2020! Fegar ur på OWG
Jaja, nya året är inte här än. Byta klocka står det inget om i regelbokenHaha hur gick det
Låter som en smutt plan, vilken Tag blev det?Ytterligare några färgglada Zodiac ska väl in... kanske får nån svart lämna.
En longines VHP HAQ ska jag ha oxå... och gärna en blå squale 1521...
En Tag heuer är redan beställd men lev verkar bli under 2020...
Just det ja... enligt ovan lär jag köpa/bygga en låda till....
Låter som en smutt plan, vilken Tag blev det?
Köpa en klocka som inte är Seiko!
Efter att jag hittat tillbaka till klockorna med en SKX013 och har en Sarb033 på väg in kommer nästa klocka att bli dressigare och med det är det dags att leta sig utanför Seikos sortiment.
Köpa en klocka som inte är Seiko!
Efter att jag hittat tillbaka till klockorna med en SKX013 och har en Sarb033 på väg in kommer nästa klocka att bli dressigare och med det är det dags att leta sig utanför Seikos sortiment.