Edin
Silver
Det rosa var klart förutom glasskiva, fönster, hyllor och nån fogning jag ville att dom skulle göra om. Sen pausade vi allt bygge över jul och nyår. Det vita badrummet dröjde pga mosaiken och skjutdörren. Fattar inte varför en skjutdörr ska ta 4 veckor att fräsa. Så jo, vi hade varit klara vid årsskiftet om vi skippat paus, skjutdörr och den där regnbågsmosaiken.
Då är jag med i matchen! Såg att hantverkarna var där idag i alla fall så dom kanske är klara i badrum 1 nu? Vad gäller bardumsknoppar och liknande kan ni ju kolla in Byggfabriken. Vet inte om det är vad du/ni letar efter men dom har en bra hemsida så man lätt kan kolla in deras produkter i alla fall.
http://www.byggfabriken.com/sortiment/inredning/badrumsbeslag/
Det är tur vi inte får göra badrummet i lägenheten själva kan man säga ur ett jobb perspektiv.
Idag slet vi även ut köket i min lägenhet. Glömde dock att fota i ivern att köra iväg allt skräp till tippen. Buy buy slitet vanlijgult kök. Säg hej till kritvitt kök.
Sen lagom till vi är klara med min och mammas lägenhet kommer nog syrran och ska bygga om sin lägenhet då hon letar nytt nu. Och samtidigt med det kommer landet så det känns som man vet vad man kommer hålla på med nästkommande års lediga tid i alla fall..