Molgan
Basic
Jag förstår din sits, då jag är halv-geek med rätt höga krav både på hastighet men framförallt skottsäker och underhållsfritt wifi boende i ett stort hus med ett nästan lika stort tvåvånings-garage så var det bara att ge upp konsument produkterna (bästa Asus grejerna)Roligt att du nämner deras produkter, var redo med “köp knappen” en längre tid. Blir dock precis som du säger en del pengar så tänkt ett par varv extra. Är i slutfasen på husrenoveringen och det är inte direkt så pengarna växer på kontot. Tanken var/är deras G4-Bullet och tillhörande NVR men behövde precis ett meddelande som ditt för att ta steget.
Har redan PoE-switch från Netgear installerade och klar med skärmad Cat6 dragen kabel till tilltänkt ställen för kamera, deras switch kanske är ännu bättre men försent att ändra sig.
Tjejens brorsa köpte precis deras WiFi och pratar gott om det. Jag har redan beställt Asus Wifi6 mesh (AX AT8) efter läst lite tester, inte installerat än så köper jag kamerorna kanske jag borde tänka om.
Tack för dit svar! Precis vad jag behövde
@Edin Tack för ditt svar också, ska kolla vad det är - inte sätt de produkterna/programvaran tidigare.
Vänligen,
Martin
Tog expert-hjälp, fick en inköpslista. Köpte in, Drog igång allt, och gosse, det är helt makalöst att ha ett (på riktigt) proffs lan och wifi hemma.
Grejen är att man kan bygga ut det eftersom, helt smärtfritt dessutom.
Mitt tips, gå direkt på the grand price, jag önskar jag gjort det från första början