Anade att det kanske var så, eller så bor du själv i ett sekelskiftes hus och har andra preferenser för vad stort och litet ärJust fan. Jag glömde ju att det var loft och stirrade bara på "kartan".
Då är det bra genomtänkt eftersom golvytan blir fri från säng.
Attefallare på gården är kanon, åtminstone på sommaren. Men ska man ha dass och dyl. så är det lite knepigare.
Att ha ett större gästrum är väl kanske inte så viktigt, men alltid bra. Kontor fungerar ju i "biblioteket".
Ja, det finns ju fysiska begränsningar och under förutsättningarna så verkar det vara riktigt bra.
Vi har prickmark runt hela huset i princip så det finns inte mycket att göra vad gäller placering osv...
Vi hade inte byggt ett rakt hus egentligen men då vi inte får bryta nock så har vi inte så mycket val samt att vi inte vill ha två-plan.. då blir det långt och smalt.
Jag känner mig rätt nöjd, vi har hittat lite udda lösningar som jag tror kommer skapa lite wow känsla och kontraster. Fönstren saknar karm/båge och blir helt integrerade i väggen vilket jag tror kommer skapa en trevlig känsla, särskilt i de större fönstren.