• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Genomförde LL idag. Kanonväder fick vi.
inget silver, inget pers, men vaden höll och en riktigt bra genomkörare innan stockholm Marathon.
nån mer som sprang?
E3AFF2AD-B7C0-4B4C-AC91-89B73D93C22B.jpeg

Hade också lite problem med vaden innan, men det gick ganska bra ändå. Triggade en rejäl kramp i båda benen när jag snubblade lite vid cirka 21 km så sista milen gick inte så fort. Lite besviken att jag precis missade mitt mål på tre timmar med nån minut men överlag väldigt lättad att komma i mål!

IMG_20210925_155756.jpg

Hade också lite problem med vaden innan, men det gick ganska bra ändå. Triggade en rejäl kramp i båda benen när jag snubblade lite vid cirka 21 km så sista milen gick inte så fort. Lite besviken att jag precis missade mitt mål på tre timmar med nån minut men överlag väldigt lättad att komma i mål!

IMG_20210925_155756.jpg
Ah, trist med målet men ändå fint genomfört. Sista milen är alltid så mycket tyngre än man tror.
Det var ju fantastiska förhållanden som säkert blir svårslaget framöver.

Snyggt. Har du någon måltid? Jag körde 30km i söndags som jag hade tänkt skulle vara mitt sista långpass men för att stödja min kollega blir det ett till 30km imorgon.
Jag har varit anmäld tre gånger tidigare men aldrig kommit till start pga skador och sjukdom så målet är mest att komma till start… men ska jag sätta någon tid så är det nog under 3:30.

Snyggt. Har du någon måltid? Jag körde 30km i söndags som jag hade tänkt skulle vara mitt sista långpass men för att stödja min kollega blir det ett till 30km imorgon.
Kul, lycka till på maran.
Vi är några som ska sikta på sub 3, hjärnan är inställd på det men tror inte
kroppen håller med.......

Lycka till! Vad satsar du på för tid?
Alla utom jag är sjuka i huset så just nu siktar jag på att komma till start. Väl där så vore det kul att gå under 3:30. Garmin tycker jag borde kunna betydligt bättre men det är nog lite glädjemätare över de siffrorna. Sprang förvisso milen på 39:26 för typ veckor sen men milen och maraton är stor skillnad.
image.jpg

Tillbaka
Topp