Grattis till Sub3!! Det är ju fantastiskt bra resultat!Staplade in på 2:58:40. Ruskigt jobbiga sista 6km. Skönt att jag klarade mitt mål och härligt med ett riktigt stort lopp!
Härligt och bra jobbat!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till Sub3!! Det är ju fantastiskt bra resultat!Staplade in på 2:58:40. Ruskigt jobbiga sista 6km. Skönt att jag klarade mitt mål och härligt med ett riktigt stort lopp!
Härligt och bra jobbat!!
Snyggt jobbat, synd jag inte såg dig. Då hade jag gett dig ett sving med mitt trollspöBra jobbat! Vad höll du för tempo första halvan? Vi kanske sprang ihop? Jag sprang in på 02:54:59 netto
Grattis, där ligger målet för mig. Hoppas på juni 2022.Staplade in på 2:58:40. Ruskigt jobbiga sista 6km. Skönt att jag klarade mitt mål och härligt med ett riktigt stort lopp!
Härligt och bra jobbat!!
Det löser du!Grattis, där ligger målet för mig. Hoppas på juni 2022.
Starkt!Bra jobbat! Vad höll du för tempo första halvan? Vi kanske sprang ihop? Jag sprang in på 02:54:59 netto
När det kommer till maraton så är det en bedrift!Kom i mål iaf![]()
Det är en prestation i sig!Kom i mål iaf![]()
Tack. Synd att jag inte såg dig. All uppmuntran längs banan är guld värt.Snyggt jobbat, synd jag inte såg dig. Då hade jag gett dig ett sving med mitt trollspö![]()
Låg nog strax före dig men vi måste haft liknande lopp. Jag hade också det tufft på slutet, gav mig själv några ordentliga örfilar när jag var nära att sakta nedHöll typ 4:08 till halvmaran va gjord, sen typ 4:12 tills 35 och i slutet gick det långsammare. Kan säkert ha sprungit ihop!
Blir nog en lätt lek för dig. Realistisk form nu kanske är 3.05.Tack. Synd att jag inte såg dig. All uppmuntran längs banan är guld värt.
Ser fram emot att kriga mot dig på banan nästa år!
Låter rimligt! Ja, sista va verkligen sjukt jobbigt. Vet redan att inför nästa mara så är det flera pass på över 35 km som gäller!Låg nog strax före dig men vi måste haft liknande lopp. Jag hade också det tufft på slutet, gav mig själv några ordentliga örfilar när jag var nära att sakta ned
Tror inte det är realistiskt att jag är i samma form i vår fartmässigtBlir nog en lätt lek för dig. Realistisk form nu kanske är 3.05.
Skadar definitivt inte att ha några bra långpass i benen. Dock är det svårt att planera in, de sliter rätt hårt och brukar för mig i alla fall sabba alla möjligheter till fartträning i säkert en vecka.Låter rimligt! Ja, sista va verkligen sjukt jobbigt. Vet redan att inför nästa mara så är det flera pass på över 35 km som gäller!
Haha exakt. Svårt som tusan att få in längre än ca 25 km under helgen utan att sabba första halvan av den kommande veckan…Tror inte det är realistiskt att jag är i samma form i vår fartmässigtJag tävlar mig alltid i form och det är dåligt med bra lopp under våren.
Skadar definitivt inte att ha några bra långpass i benen. Dock är det svårt att planera in, de sliter rätt hårt och brukar för mig i alla fall sabba alla möjligheter till fartträning i säkert en vecka.
Inte för att jag iofs tränar mycket fart… Sprang ett intervall pass för någon månad, annars bara ett pass i marathon fart och det var i onsdags![]()
Var det en personlig länk eller generisk kod? Tänkte anmäla mig nu nämligenAnmälde mig precis till 2022 års upplaga av Stockholm Marathon, fick en länk med halva priset....
Så nu är det bara hålla liv i farten och träningen samt hålla skadorna stången.
Såg senare att det var en kompensation för dem som var anmälda till 2020.Var det en personlig länk eller generisk kod? Tänkte anmäla mig nu nämligen![]()
Grattis, när gjorde du operationen?Löpning 5km efter meniskoperation, känns bra
![]()
TackGrattis, när gjorde du operationen?
Nice! Jo det gäller ta det lugnt man har ju ändå oceaner av tid tills maran 2022Skönt att va igång igen. Nu gäller det att inte förivra sig.
@falten vi får kriga mot fart och mara 2022.
![]()
Starkt! Bra jobbat.Tvättar av klockan efter Kullamannen. 22+ km, 750 höjdmeter, riktigt grov terräng och fantastik bana runt Mölle och Kullaberg. Rekommenderas varmt till alla löpardårar som vill ha en riktig utmaning!
![]()
Snyggt!Tvättar av klockan efter Kullamannen. 22+ km, 750 höjdmeter, riktigt grov terräng och fantastik bana runt Mölle och Kullaberg. Rekommenderas varmt till alla löpardårar som vill ha en riktig utmaning!
![]()