• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Gjorde ett försök på 100 miles men med bara 115 mil i bagaget hittills i år så blev det för mycket. Ljumskarna var så stela att jag knappt kunde förflytta mig framåt.

Det blev 6 loopar av 10. Försökte peppa mig dock inför en sjunde och stängde inte av klockan direkt

IMG_1334.png

Gjorde ett försök på 100 miles men med bara 115 mil i bagaget hittills i år så blev det för mycket. Ljumskarna var så stela att jag knappt kunde förflytta mig framåt.

Det blev 6 loopar av 10. Försökte peppa mig dock inför en sjunde och stängde inte av klockan direkt

IMG_1334.png
99 km är ändå en respektabel sträcka 👍
Hade du kunnat gjort något annorlunda under loppet? (tänkte främst hastighet då det stod att det var nytt PR på 50 km men även vätska, energi eller annat)

Senast ändrad:

IMG_1334.png
Riktigt bra kämpat. Det kommer smärtor man inte tror är möjliga.

Hade du kunnat gjort något annorlunda under loppet? (tänkte främst hastighet då det stod att det var nytt PR på 50 km men även vätska, energi eller annat)
Tack! Det enda jag direkt kom att tänka på skulle varit en ordentlig klick vasselin i stjärten 🤣 skavsår deluxe. Hade en släng av light magsjuka i fredags med säkert 9-10 st toabesök vilket förmodligen spädde på skavsåret :)

Det är samtidigt jävligt jobbigt att springa långsamt, det tar mycket energi. Detta lopp var en hel del trail också där det blev naturligt att gå ned i tempo. Ang pers är nog mest för jag inte sprungit så långt så många ggr.

Jag passerade 50 miles 10 mon snabbare än när jag för några år sedan sprang just 50 miles på tid. Kan förvisso ha lite med vädret att göra också. Det var fint löpväder igår

Det är samtidigt jävligt jobbigt att springa långsamt, det tar mycket energi. Detta lopp var en hel del trail också där det blev naturligt att gå ned i tempo. Ang pers är nog mest för jag inte sprungit så långt så många ggr.

Jag passerade 50 miles 10 mon snabbare än när jag för några år sedan sprang just 50 miles på tid. Kan förvisso ha lite med vädret att göra också. Det var fint löpväder igår
Mitt ända 100 Miles har varit a till b. Vet inte hur mitt psyke hade klarat att gå ut igen på samma loop.
Bra kört.

Var väldigt nöjd med Asics Novablast så det blev ett köp av nya 4:an. Har nu gjort några mil och det är en trevlig mängdsko men inte alls lika skoj som 3:an som hade otrolig studs och funkade även till snabbare pass.
IMG_0928.jpeg

Får se om jag hittar några 3:eek:r på ngn lagerhylla att komplettera med…

Var väldigt nöjd med Asics Novablast så det blev ett köp av nya 4:an. Har nu gjort några mil och det är en trevlig mängdsko men inte alls lika skoj som 3:an som hade otrolig studs och funkade även till snabbare pass.
IMG_0928.jpeg

Får se om jag hittar några 3:eek:r på ngn lagerhylla att komplettera med…
Synd, jag har också varit nöjd med 3:an. Dom vill säkert sälja superblast istället. :/

Tillbaka
Topp