Richard1987
Silver
Tackar!Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Grattis!
Sprungit exakt samma runda! Första dagen med skor och resten av gångarna utan skor! Riktigt skönt att skippa skorna i stranden!Strandlöp imorse.....jobbigt vad det suger......säkert lättare barfota??
https://www.relive.cc/view/g21560031977
Koolt.....ska nog testa....men lite rädd att vaderna får spel.....Sprungit exakt samma runda! Första dagen med skor och resten av gångarna utan skor! Riktigt skönt att skippa skorna i stranden!
Ett tips om du inte redan varit där finns en fin liten strandkrog nere i son serra de marina, el sol. Trevlig cykeltur om inte annat!Koolt.....ska nog testa....men lite rädd att vaderna får spel.....
Nope.....tackar!!!!Ett tips om du inte redan varit där finns en fin liten strandkrog nere i son serra de marina, el sol. Trevlig cykeltur om inte annat!
Det blir ett varv runt Riddarfjärden i morgon kväll.
Någon annan som ska runt?
#Sthlm10
Det blir ett varv runt Riddarfjärden i morgon kväll.
Någon annan som ska runt?
#Sthlm10
Bra tycker jag, nytt personligt rekord. Härlig bana.Hur gick det?
Själv tog jag mig runt på 10 minuter längre tid än förra året, positivt överraskad då jag trodde att jag skulle ha tappat ännu mer men är givetvis långt ifrån nöjd.
Var precis ute på mitt tredje pass sedan min skada, blev idag drygt 5 km i lugnt tempo på slinga mixat med lite asfalt och grus. Hälsenan kändes bra men visst har man tappat ork! Sjukt kul att det funkar och hoppas på att det inte ska bli något återfall nu bara man tar det väldigt försiktigt i stegringen av distans. Fart kommer jag inte fokusera på förens framåt augusti möjligen om ens då. Nu blir det att öka distans och hålla ett tempo på 5,50-6,30 fram till dess.
Gäller absolut att ta det lugnt, största problemet är ett inbokat LidingöloppLycka till!! Kul att det går framåt igen!ta det lugnt som du säger och försök tänka på det långsiktigt (sjukt svårt jag vet
)! Själv blir det ett swimrun imorgon med svärfar i småland! Ska bli gött efter första veckan på sommarjobbet!
Gäller absolut att ta det lugnt, största problemet är ett inbokat Lidingölopp
Gött vilket swimrun är det, har några kollegor dom skulle köra ett imorgon tror jag här nere i småland!
Du verkar vara i bra form!Ursvik extreme 15km.
Nytt pers.
![]()
Ja, jag har flyt nu. Mitt år.Du verkar vara i bra form!
Vad har du satt upp för mål på Lidingö?Ja, jag har flyt nu. Mitt år.
Ska försöka leverera på Lidingö också.
Har inte riktigt börjat fokusera på det. Men under 2:30 och gärna ner mot 2:20.Vad har du satt upp för mål på Lidingö?
Skoj!Har inte riktigt börjat fokusera på det. Men under 2:30 och gärna ner mot 2:20.
Lite säkert även beroende på vilket startled man hamnar i och så.
/j
Mycket bra. Jag behövde fem minuter mer än du häromveckan. Och då inkluderade det en rejäl vurpa på rötterna mot slutet. Även om jag inte hade stått på näsan (nåja, knän och händer) så hade jag inte kommit in under 75 minuter. Var på varvet igen i förrgår, men inte en optimal dag. Bytte till 10 km-spåret efter just 10 km (då blir det totalt ca 13,5 med mindre krävande spår på slutet).Ursvik extreme 15km.
Nytt pers.
![]()
Perfekta förhållanden idag. Torrt och hårt i marken.Mycket bra. Jag behövde fem minuter mer än du häromveckan. Och då inkluderade det en rejäl vurpa på rötterna mot slutet. Även om jag inte hade stått på näsan (nåja, knän och händer) så hade jag inte kommit in under 75 minuter. Var på varvet igen i förrgår, men inte en optimal dag. Bytte till 10 km-spåret efter just 10 km (då blir det totalt ca 13,5 med mindre krävande spår på slutet).
Springer du hela varvet, eller går du i de mest krävande backarna, för att ha mer ork att trycka på sedan?
Ska se till att få till lite vila från cyklingen ngn dag, för att med lite bättre ork sikta på under 75 minuter den här sommaren. Upp på tröskelpuls i stort sett hela tiden...
Bra tider och prestationer från dig. Enjoy!
Man kanske ska snacka sig till draghjälp då? Ofta där? Gjorde första 10 km på 49:49, men tappade därefter... (för tunt pannben)... ska prova att gå. Vet att ultralöparna gör så.Perfekta förhållanden idag. Torrt och hårt i marken.
Jag går i rask takt i de värsta knäckarna och springer på direkt när det börjar flacka.
Jag sprang med en kompis som är en riktig skärbrännare, vi triggar varann och då blir
Det bättre tider.
Då ses vi där...jag kommer förhoppningsvis in max en timme efterJa, jag har flyt nu. Mitt år.
Ska försöka leverera på Lidingö också.