UNO
Silver
Photoshopat, det finns många Ryskabilder med politiker med utbytt klocka, bla en som fått en Rado runt handleden(mao kärring).Putin med IWC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Photoshopat, det finns många Ryskabilder med politiker med utbytt klocka, bla en som fått en Rado runt handleden(mao kärring).Putin med IWC
Kärring?Photoshopat, det finns många Ryskabilder med politiker med utbytt klocka, bla en som fått en Rado runt handleden(mao kärring).
I dessa fall är det syftet, utifrån Ryska ideal.Kärring?
OkI dessa fall är det syftet, utifrån Ryska ideal.
Det var svårt att hitta några bra klockbilder på Palme (håller ofta upp höger hand). Men han hade åtminstone tre olika klockor, dock svårt för mig att avgöra vilka. Någon kanske känner igen dem?En klocka som jag är väldigt nyfiken på och inte har lyckats hitta någon info om är Olof Palmes som ofta verkade ha på sig en ganska bitig kronograf. Här är en bild med klockan på rallyband.
Bra letat, mycket uppskattat. Den lilla svarta var ny, tvåan är den lite nyare kronografen och trean den äldre. Den svarta verkar lite 80-tals kitschigDet var svårt att hitta några bra klockbilder på Palme (håller ofta upp höger hand). Men han hade åtminstone tre olika klockor, dock svårt för mig att avgöra vilka. Någon kanske känner igen dem?
Kanske inte den mest ledande ledaren, men prins Michael av Kent, drottning Elisabeth II's syssling, bär en gammal Royal Oak som han haft rätt länge. Han har tillräckligt med officiella uppdrag för att platsa i tråden, tycker jag. Om inte annat har han en oslagbar stil bland gubbarna!
Jag har en ambition att kunna vara så här cool när jag blir stor!
GWB med Timex.
GHWB var ju tidig med nato, men vet inte märke på uret.
Bar tydligen PP senare i livet.
Reagan med DJ.
Kanske inte den mest ledande ledaren, men prins Michael av Kent, drottning Elisabeth II's syssling, bär en gammal Royal Oak som han haft rätt länge. Han har tillräckligt med officiella uppdrag för att platsa i tråden, tycker jag. Om inte annat har han en oslagbar stil bland gubbarna!
Jag har en ambition att kunna vara så här cool när jag blir stor!
Har även en riktig jävel till slipsknut. Matchar klockan. Ingen personlig favorit men utstrålar pondus!
Reviderade mitt inlägg lite, han är kusin och inte syssling till drottningen. Så han och Charles är närmre släkt än tidigare påstått!Det där slipsknuten är bananas. Inte ens sett fotbollsspelare med sånt. Svårt att tro att han och Charles är släkt.
/B
Saudiarabiens kronprins Mohammed bin Salman, här med någon typ av AP Royal Oak.
Bill Clinton har många klockor.
Så klart han bär en ROO.
Ser onekligen så ut, tippar på RM 050-02, men det är ett långskott.Kungens livvakt eller nån form av garde (?) i uniform som bär Richard Mille ... tror jag.
Hahaha, givetvis... Saudiarabien...Kungens livvakt eller nån form av garde (?) i uniform som bär Richard Mille ... tror jag.
Longines Dolce Vita?Känd bild på kungen, men vad är det för klocka han bär?
Ser batteridrivet ut iaf. Hade hoppats på Cartier men det är det inte. Tror du är rätt ute.Longines Dolce Vita?
Hur ser du att det är batteridrivet på den bilden?? Eller hur kan man se?Ser batteridrivet ut iaf. Hade hoppats på Cartier men det är det inte. Tror du är rätt ute.
Tror aldrig jag sett ett mekaniskt verk med de översta kronograflavlorna så högt upp. Ligger oftast i höjd med centrum av tavlan eller strax över.Hur ser du att det är batteridrivet på den bilden?? Eller hur kan man se?
Lär sig något nytt varje dag.Tror aldrig jag sett ett mekaniskt verk med de översta kronograflavlorna så högt upp. Ligger oftast i höjd med centrum av tavlan eller strax över.
Jag också! Har du en bild?Undrar vad Hans Scheike sportar för klocka ?
Tyvärr inteJag också! Har du en bild?
Undrar vad Hans Scheike sportar för klocka ?