Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just nu kan du bara beställa i den konfiguration som dom visas på hemsidan. Dvs mesh är endast mesh o.s.v. Kanske går att byta i mellan längre fram men enligt AD just nu oklart, lika oklart om man kan köpa endast länk löst senare.Kan man välja fritt om man önskar köpa med mesh eller länk. Eller är man låst till de kombinationer som syns på produktbilderna?
Tack för infonJust nu kan du bara beställa i den konfiguration som dom visas på hemsidan. Dvs mesh är endast mesh o.s.v. Kanske går att byta i mellan längre fram men enligt AD just nu oklart, lika oklart om man kan köpa endast länk löst senare.
Vridningen är definitivt någon typ av blåAvailable Exclusively at Corporate Boutiques and e-commerce.”
Synd, denna skulle jag vilja se live.
![]()
Är det mina ögon som spelar ett spratt eller är vridringen blå på ”exclusive edition” och svart på klockan med mesh-länken?
Grym sommarklocka! Tror dock det kan bli svårt att läsa av tiden då tavlan är så ljus med vita index.Available Exclusively at Corporate Boutiques and e-commerce.”
![]()
Är det mina ögon som spelar ett spratt eller är vridringen blå på ”exclusive edition” och svart på klockan med mesh-länken?
![]()
Jag gillar verkligen inte mesh…..
Ja på exklusive Edition ( som bara är på nätet va?) Så är vridringen blå.....på nån video på Youtube såg den riktigt mycket ljusare ut.Available Exclusively at Corporate Boutiques and e-commerce.”
![]()
![]()
Ohoj! Första på KS. Grattis!Gött med bubbel
![]()
![]()
Snyggt fångat, bra köp!Gött med bubbel
![]()
![]()
Jag hade valt samma konfiguration, grattis!Gött med bubbel
![]()
![]()
Grattis!Gött med bubbel
![]()
![]()
Ser bättre ut i verkligheten, och passar perfekt, grattis!Gött med bubbel
![]()
![]()
Riktigt snygg! Vi förväntar oss dagliga bilder och en recension om 1 veckaGött med bubbel
![]()
![]()
Tackar, nej dom hade bara tre st hemma just nu. En svart, en blå och sen denna, alla 39or.Grattis!
Har de många på lager?
Det känns som att det kommer vara åtgång på de här modellerna!
Hehe, ja med tanke på hur sällan jag postar nåt så är det nog att hoppas på för mycketRiktigt snygg! Vi förväntar oss dagliga bilder och en recension om 1 vecka![]()
e-commerce: isblå tavla och blå bezelAvailable Exclusively at Corporate Boutiques and e-commerce.”
![]()
![]()
39mm ^^Ni som lägger upp bilder när ni testar får hemskt gärna skriva om det är 39 eller 42 mm![]()
Damn både den svarta och mörkblåa ärKände och klämde lite nyss. Jäkligt fina.
![]()
![]()
![]()
![]()
Var sugen på köp, men hade sjukt svårt att välja.. Lutar mot blå. Även om Orisen är blå så skiljer dem sig åtDamn både den svarta och mörkblåa är. Hur stor är din handled? Hoppas de är kvar imorgon när jag ska prova dem
.
39an satt riktigt bra. Tycker nog också den blåa är strået vassare på bild i alla fall. Hur tyckte du klockans tyngd kändes mot din Aquis?Var sugen på köp, men hade sjukt svårt att välja.. Lutar mot blå. Även om Orisen är blå så skiljer dem sig åt
17.5-18 cm
Ungefär det samma, Noterande ingen större skillnad. Aquisen är lite högre så kanske mer topptung. Hydron kändes tunn för en 300 m39an satt riktigt bra. Tycker nog också den blåa är strået vassare på bild i alla fall. Hur tyckte du klockans tyngd kändes mot din Aquis?