• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Longines

Ni som provar får gärna lägga upp handledsbilder på 39mm versionen. Ska själv försöka prova den i helgen.

Kan man välja fritt om man önskar köpa med mesh eller länk. Eller är man låst till de kombinationer som syns på produktbilderna?
Just nu kan du bara beställa i den konfiguration som dom visas på hemsidan. Dvs mesh är endast mesh o.s.v. Kanske går att byta i mellan längre fram men enligt AD just nu oklart, lika oklart om man kan köpa endast länk löst senare.

Available Exclusively at Corporate Boutiques and e-commerce.”

Synd, denna skulle jag vilja se live.

IMG_2826.jpeg

Är det mina ögon som spelar ett spratt eller är vridringen blå på ”exclusive edition” och svart på klockan med mesh-länken?

IMG_2827.jpeg

Jag gillar verkligen inte mesh…..

IMG_2826.jpeg

Är det mina ögon som spelar ett spratt eller är vridringen blå på ”exclusive edition” och svart på klockan med mesh-länken?

IMG_2827.jpeg

Grym sommarklocka! Tror dock det kan bli svårt att läsa av tiden då tavlan är så ljus med vita index.

IMG_2826.jpeg

IMG_2827.jpeg

Ja på exklusive Edition ( som bara är på nätet va?) Så är vridringen blå.....på nån video på Youtube såg den riktigt mycket ljusare ut.

Magnussons ur har nya HC uppe på deras hemsida. Får ta en sväng förbi deras butik imorgon och testa på samt ta några wristshots.

Konstigt nog så är det tomt under HC när jag kollar på Bergströms sida.

IMG_2826.jpeg

IMG_2827.jpeg

e-commerce: isblå tavla och blå bezel
Vanliga sortimentet: isblå tavla och svart bezel
Om jag fattat rätt 🙂

Bjussar på lite fler bilder på 39an.
1000006357.jpg

1000006359.jpg

1000006363.jpg

1000006362.jpg

Låset är smidigt och tunt. Mikrojusteringen är dock bara ca 5 mm, samma längd som en mesh-länk.
1000006360.jpg

1000006361.jpg
1000006365.jpg

Luggarna är hyfsat långa och breda, så bärs större än man tror. Försökte ta en jämförelsebild med andra 39or, men kanske inte säger så mycket.
1000006364.jpg

Tillbaka
Topp