• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lurad av här på KS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hmm. Eller vill ts låtsas inte ha fått klocka. Samt slippa betala mellanskillnaden? ? Tänker. Kan vara åt andra hållet.

Finns bild på multiverktyg mm.?

Nu säger jag inte att det är såhär. Men uret24 vekar tycka annorlunda.

Haha.vilken soppa oavsett.. eller så är det bara postens anställda nu över sommaren..

Har själv blivit av med både grafikkort, mobiltelefoner mm. Alltså.kommit tomma paket.

Nån bör ha lagt ned ganska stor möda för att öppna och återförsluta en värdeförsändelse om det var så svårupptäckbart gjort. En mening med värde är väl att det knappt ska gå att göra utan att det syns, eller gå att få tillfälle att göra det.
Egendomligt att lägga i ett multiverktyg i boxen. Varför nåt alls?
Osäkerheten om hur det var skickat... en märklig och tråkig historia med ovanliga detaljer. Nåja, namn och adress finns rimligen på avsändaren. Om nu det hjälper. Vi får hoppas det.

Edit: verkar hänt en del medan det ovan skrevs. En soppa som sagt.

Senast ändrad:
Hmm. Eller vill ts låtsas inte ha fått klocka. Samt slippa betala mellanskillnaden? ? Tänker. Kan vara åt andra hållet.

Finns bild på multiverktyg mm.?

Nu säger jag inte att det är såhär. Men uret24 vekar tycka annorlunda.

Haha.vilken soppa oavsett.. eller så är det bara postens anställda nu över sommaren..

Har själv blivit av med både grafikkort, mobiltelefoner mm. Alltså.kommit tomma paket.

Den tanken slog mig också!

Det känns som att all information inte kommit fram i tråden.

Detta kom till mig idag. Cert borta och klocka borta. Paketet ska ha vägt 0.8kg. Mitt paket vägde 1,5kg.

Jag måste lägga mig ner, har panikångestattack och skakar i hela kroppen.

photo_2018-07-12_12-16-02.jpg
photo_2018-07-12_12-16-01.jpg
photo_2018-07-12_12-15-59.jpg
photo_2018-07-12_12-15-56.jpg

Nån bör ha lagt ned ganska stor möda för att öppna och återförsluta en värdeförsändelse om det var så svårupptäckbart gjort. En mening med värde är väl att det knappt ska gå att göra utan att det syns, eller gå att få tillfälle att göra det.
Egendomligt att lägga i ett multiverktyg i boxen. Varför nåt alls?
Osäkerheten om hur det var skickat... en märklig och tråkig historia med ovanliga detaljer. Nåja, namn och adress finns rimligen på avsändaren. Om nu det hjälper. Vi får hoppas det.
Vikt, så det inte skiljer lika mycket gissar jag på

Alltså jag förstår att @Uret24 Är förbannad ifall det är så att inget olagligt är gjort från hanses sida och sedan blir outad som bov i dramat, full förståelse.
Hur vida TS har gjort fel eller uret har gjort fel det har vi ju inga svar på, röran är ju som sagt oerhört märklig.

Men om vi tror det bästa om dessa två personer som jag faktist gör så har ju inte TS fått sin klocka och det är oerhört beklageligt. Hör av dig till polisen berätta att du har de där insektsnycklarna, be dom göra sitt jobb, berätta vart ni lämna in klockan och vart ni hämtade ut klockan osv.

Nästa gång kör med värdefrakt.

Hämtades den på Företagscentrum?

Hämtade den på postombud sekunden den kom dit. Såg när det togs upp av tjejen i kassan.
Du kunde väl väntat med att starta tråden tills du pratat med @Uret24?
Det kanske inte alls är hans fel.

Jag ringde 100 gånger och det kopplades inte ens fram.

Jag gjorde tråden och redigerade snabbt bort namnet.

Han har fått min klocka och hämtat ut den komplett, jag har fått ett paket utan klocka.

DET är mellanskillnaden Som jag sa var OK att han skickade Efter han fick min klocka!!! RINGER honom efter jobbet är så förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!!! :mad:
Han har ju inte fått din klocka så varför ska han betala mellanskillnaden? Hela händelsen är ju jätteknasig men om överenskommelsen är att han skulle överföra mellanskillnaden när han fick klockan och han inte har fått klockan har det ju inte uppstått någon skyldighet att överföra mellanskillnaden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp