DrDre
Diamant
Såg den i butik idag. Den är verkligen jättefin! Provade den aldrig dock..
Gummi i ngt matchande mönster hade nog kunnat bli bra. Ungefär som IWCs Ingeneur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den i butik idag. Den är verkligen jättefin! Provade den aldrig dock..
Ligger inte certet i instruktionsboken? Typ längst bak i en ficka?En fråga förresten:
Beställde min Aikon från Klockia. Paketet fanns förutom klockan endast en instruktionsbok och lite bifogade fraktpapper. Det fanns inget cert eller liknande. Tankar kring det?
Nix...Ligger inte certet i instruktionsboken? Typ längst bak i en ficka?
Lite märkligt kanske. Maila / ring Klockia, deras service är kanon
Ja jag mailade dem nu. Tack för svar!Lite märkligt kanske. Maila / ring Klockia, deras service är kanon![]()
Ruskigt fin den där! Har bara sett 42mm modellen in real life och den kändes lite stor så denna lär sitta som en smäck! Sugen minst sagtIdag fick jag hem min svarta 39:a som jag köpte för några veckor sen. Sjukt nöjd och storleken är perfekt, -nästan lite stor efter att ha burit en 36mm gammal Mondia senaste dagarna.
Ber om ursäkt för bristande fotokunskaper:
![]()
![]()
![]()
Ja den är super! På min sista bild så ser den lite större ut än vad den är. Den sitter bättre än så.Ruskigt fin den där! Har bara sett 42mm modellen in real life och den kändes lite stor så denna lär sitta som en smäck! Sugen minst sagt![]()
Haha, Klockia svarade på mailet på under en minut. Kanonservice minst sagt!Lite märkligt kanske. Maila / ring Klockia, deras service är kanon![]()
Svart passar till allt och alla tillfällen. Så svart.Blå eller svart Aikon 39mm?
![]()
![]()
Har du inte redan ägt en svart?![]()
Har en svart som bara väntar på digSvart och blåMen saknar en av dom vet bara inte vilken jag gillar bäst. Det är d som är problemet.
Har en svart som bara väntar på dig![]()
42 sitter som ett smäck på mig, med lika små handleder som dig!Sitter här med beslutsångest DELUXE... Ska det vara värt att lägga några tusenlappar till på att få tag på en 39mm istället för 42mm...? Vad tycker ni om 42an, är den för stor för en 17cm handled?
Såg det, tycker bara den är lite dyr i jämförelse med 42mm, dessutom lär väl priset droppa en del?... med det sagt så finns annons på en 39:a just nu... https://klocksnack.se/threads/maurice-lacroix-aikon-39-mm-lönebump.121190/
Den är värd pengarnaSåg det, tycker bara den är lite dyr i jämförelse med 42mm, dessutom lär väl priset droppa en del?
Tackar!Magnussons Ur (Göteborg) har 30 % rabatt, i butiken (20ish % på hemsidan), just nu på samtliga Maurice Lacroix klockor.
Jag velade också men idag är jag jätteglad att jag valde 39! Den skulle t.o.m. ha kunnat få vara ännu mindre.. (17-17,5 handled)Sitter här med beslutsångest DELUXE... Ska det vara värt att lägga några tusenlappar till på att få tag på en 39mm istället för 42mm...? Vad tycker ni om 42an, är den för stor för en 17cm handled?