Kör hårt! Vad får du ge för den? (bara nyfiken)Provade 42 idag. Känns inte för stor på handleden, den grå tavlan tilltalar mig mer än den blå. Ska man?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör hårt! Vad får du ge för den? (bara nyfiken)Provade 42 idag. Känns inte för stor på handleden, den grå tavlan tilltalar mig mer än den blå. Ska man?![]()
Diskuterade aldrig pris, men är du sugen finns den ju alltid via gråhandlare för 14.095Kör hårt! Vad får du ge för den? (bara nyfiken)
Ja köpte min hos klockia.Diskuterade aldrig pris, men är du sugen finns den ju alltid via gråhandlare för 14.095
Thanks! Ye lets hope that they doThanks for your review, really interesting !
I hope to see this version, as well as the white dial one, presented at next Basel Fair 2020
Skitsnygg!Nu får man vara med i den här trådenFick hem en 39mm med svart tavla idag och vilken fin klocka det är! Var lite rädd för storleken men den satt perfekt på min ~ 17,5 handled.
![]()
(Sorry för tid och datum)
Riktigt stilig, grattis!Nu får man vara med i den här trådenFick hem en 39mm med svart tavla idag och vilken fin klocka det är! Var lite rädd för storleken men den satt perfekt på min ~ 17,5 handled.
![]()
Instämmer helt! Perfekt storlek och tror denna får stanna hos mig medSkitsnygg!
Jag kör också 39 på 17,5.. Tycker att den är grym, kommer aldrig att sälja!
Tack så mycketRiktigt stilig, grattis!
Nu får man vara med i den här trådenFick hem en 39mm med svart tavla idag och vilken fin klocka det är! Var lite rädd för storleken men den satt perfekt på min ~ 17,5 handled.
![]()
Thanks a lotCongrats, beautiful watch and the 39mm size is perfect for your wrist !
Maurice Lacroix just presented on its website the 39mm also with anthracite dial, it should be available by end of march - beginning of april ! I would like to see it "live"...
I cant seem to find this... please send a link to confirm this.Congrats, beautiful watch and the 39mm size is perfect for your wrist !
Maurice Lacroix just presented on its website the 39mm also with anthracite dial, it should be available by end of march - beginning of april ! I would like to see it "live"...
https://www.mauricelacroix.com/ch_en/watches/watches-aikon/aikon-automatic-39mm-ai6007-ss002-331-1I cant seem to find this... please send a link to confirm this.
![]()
Ser riktigt bra ut. Har inte provat en 42a men ska ta och göra det vid tillfälleMycket kärlek till 39:an i tråden och de ser jättefina ut!
Slår dock ett slag för gamla hederliga 42:an som smiter åt väldigt fint runt handleden. Jag skulle nog tycka att 39 kändes lite litet då man haft 42an på armen ett tag. Tycker Aikon är en skön, lite småblingig modell och då speciellt i blått. Det är också den enda av mina klockor som fått en (positiv) kommentar av en för mig okänd person (vilket kanske säger mer om min smak än om Aikonen?!)
Gammal bild på mitt exemplar!
![]()
Storlek pa din handled?Mycket kärlek till 39:an i tråden och de ser jättefina ut!
Slår dock ett slag för gamla hederliga 42:an som smiter åt väldigt fint runt handleden. Jag skulle nog tycka att 39 kändes lite litet då man haft 42an på armen ett tag. Tycker Aikon är en skön, lite småblingig modell och då speciellt i blått. Det är också den enda av mina klockor som fått en (positiv) kommentar av en för mig okänd person (vilket kanske säger mer om min smak än om Aikonen?!)
Gammal bild på mitt exemplar!
![]()
Ca 18cm. Är nog lite sommarsvullen på bilden..Storlek pa din handled?![]()
Ruggigt nice!long time, no post... enjoy Lad’s...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen dålig samling det där inte, snyggt!Ja vi postar väl på när farten är uppe...
![]()
. Tackar, jag måste säga att jag är nöjd med URvalet i lådan just nu. Dock svårt att rulla igenom den då jag lätt fastnar på en klocka en lägre tid...Ingen dålig samling det där inte, snyggt!