Jesper Fredson
Silver
Vet dessværre inte, har inte kvar klockan.@Jesper Fredson
Vad är det för lug2lug och lug widht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet dessværre inte, har inte kvar klockan.@Jesper Fredson
Vad är det för lug2lug och lug widht?
Beställde en svart 39a nu![]()
Finns inne på klockia såg jag, nästan lite sugen på att slå till på en med blå urtavla självVar beställde du den?
Köpte den på moderna smycken, blev en svart när jag störde mig lite på att den blå ej matchar datumvisningVar beställde du den?
Varför sålde du? Missnöjd med något?Vet dessværre inte, har inte kvar klockan.
Varför sålde du? Missnöjd med något?![]()
Köpte den på moderna smycken, blev en svart när jag störde mig lite på att den blå ej matchar datumvisning
Ja den svarta är vansinnigt stilren! Men jag tycker att den vita har något särskilt också..Funderar på att köpa den i svart faktiskt.
Ja den svarta är vansinnigt stilren! Men jag tycker att den vita har något särskilt också..
Aha, jag trodde att den vita fanns i 39 också.Den vita gillar jag inte alls faktiskt, har generellt svårt för vita klockor. Finns bara svart och blå i 39mm.
Fått din svarta? Min kommer idag=)Köpte den på moderna smycken, blev en svart när jag störde mig lite på att den blå ej matchar datumvisning
Vad fick du betala ?Fått din svarta? Min kommer idag=)
Vad fick du betala ?![]()
Vad fick du betala ?![]()
Var köpte du den för 14 000? Jag har bara hittat dyrare.14.000 SEK
Var köpte du den för 14 000? Jag har bara hittat dyrare.
Vill ha mycket bilder när de kommer!
Vet någon förresten var man kan prova dem i Stockholm?
Ringa vart?Den är inte listad till 14.000 man får ringa dit och förhandla![]()
Nej väntar fortfarande på den, verkar varit något strul med försändelsen när det tar sådan tidFått din svarta? Min kommer idag=)
Nej väntar fortfarande på den, verkar varit något strul med försändelsen när det tar sådan tid
Sjukt snygg!
Snyggt! Får min till veckan..
Får man fråga hur stora armar du har och vad den mäter lug-2-lug?
@Gräsanden har du fått din?
@Jesper Fredson är du nöjd med storleken på 39?
Har provat båda och kan inte riktigt bestämma mig. 42 känns lite stort men när man sen sätter på sig 39 så ser den lite liten ut.
Har vanliga handleder på typ 17-17,5 cm.
Känns tung och samma höga kvalité som 42an, men bättre storlek.@Gräsanden har du fått din?
@Jesper Fredson är du nöjd med storleken på 39?
Har provat båda och kan inte riktigt bestämma mig. 42 känns lite stort men när man sen sätter på sig 39 så ser den lite liten ut.
Har vanliga handleder på typ 17-17,5 cm.
Skitsnygg! Grattis!Känns tung och samma höga kvalité som 42an, men bättre storlek.
![]()
![]()