• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maurice Lacroix Aikon Automaic

Njuter...
C085020A-19C9-4E42-9D62-5C7D7C454144.jpeg
2968E868-D19C-42C4-8702-10D8F270404E.jpeg
CA717BA8-F284-457E-B583-3A6831B6A28E.jpeg
 
Det ingick i priset (klockia.se) har beställt båda mina där i från. Hur smidigt som helst...
Ok! Har funderat lite på att komplettera min med ett gummi men tycker originalen har varit lite dyra. Och jag har inte hittat något snyggt after market som har varit billigare heller så om någon har ett bra tips så får de gärna skriva i tråden :)
 
Den är fin den där. Nöjd? :)
Hade varit kul att testa ett gummi men verkar inte finnas till 39mm än iaf.
Absolut jag är mycket nöjd, MEN som man kan se på bilderna är klockan ganska rivig i vågmönstret på baksidan. Huden behöver vänja sig vid det innan den känns 100, jag tog takstolar på mig min vanliga Aikon ikväll pga av just detta. Men den är grymt trevlig att bära och har många detaljer att vila ögonen på. Gummit är superbt, mjukt och skönt och helt luktfritt. Men som nämnt ovan får sig handledsknölen en duvning pga vågorna...
 

Norp

Rolex
2-Faktor
Absolut jag är mycket nöjd, MEN som man kan se på bilderna är klockan ganska rivig i vågmönstret på baksidan. Huden behöver vänja sig vid det innan den känns 100, jag tog takstolar på mig min vanliga Aikon ikväll pga av just detta. Men den är grymt trevlig att bära och har många detaljer att vila ögonen på. Gummit är superbt, mjukt och skönt och helt luktfritt. Men som nämnt ovan får sig handledsknölen en duvning pga vågorna...
Okej jag förstår, tack för att du delar med dig! Fin är den :)
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Härligt! 39mm såg perfekt ut på dig. Jag var tveksam till storleken först men inte när den hamna på handleden :)
Jag gillade 41an också. Den bärs mindre. Men med handleder som en fågel var 39 helt klart rätt beslut. Gillar att den känns clean och lowkey men ändå lite blingig. Liiite bling skadar inte.:cigar:

Har tittat på modellen från och till i ett år. Känns kul att få testa på riktigt nu. Ska köra den hela nästa vecka så får vi se hur det känns!
 
Topp