Jesper Fredson
Silver
Kul, hittade du den billigare?![]()
Betalar väl ca 14.000 NOK med avgifter, frakt och moms. Tror inte jag får den mycket billigare just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, hittade du den billigare?![]()
Kul, bomba gärna med bilder!Aikon 39mm
![]()
![]()
Kul, bomba gärna med bilder!
Vad mäter dina handleder?
Har du haft 42mm också?Ca 16,5-17
Har du haft 42mm också?
Hur upplever du skillnaderna, förutom diametern då?![]()
Trevligt! Var i Sverige går det att få tag i en? Vill köpa den, men verkar endast finna 42or
Är det någon mer skillnad än diametern?Jag har haft 42, det är väldigt stor skillnad. Väääldigt stor skillnad![]()
Är det någon mer skillnad än diametern?
Tjocklek, bandbredden etc?![]()
Japp!Om vi bortser från utseendet på klockan.
Är klockan verkligen värd pengarna? Syftar på kvaliten och urverket bla.
Ska finnas på Klockmaster Solna, Stjärnurmakarna Sickla, Lidingö Urhandel, m.fl i Stockholm.Finns den i butik i Stockholm?
det lär inte ske.Lär inte andrahandsvärdet av 42an sjunka, nu när 39mm är ute för försäljning?
Det förstår inte jag heller. Men många andra verkar göra det.Jag förstår inte varför man skulle störa sig på likheterna med AP? De har ju en naturlig koppling till varandra genom Desco så varför skulle de inte låna design från sina andra märken?
Aikon 39mm
![]()
![]()
Otroligt snygga!Fick min idag![]()
Prova innan du beställer! Kände också för att beställa en och var faktiskt rätt så nära men bestämde mig för att prova den innan och den satt inte alls bra på handleden, dock så var det 42mm men känns väldigt skönt nu att jag inte beställde iallafallOtroligt snygga!
Funderar på att beställa utan att ens ha provat den..
42:an har jag testat och den satt inte bra på mig heller. Men jag tänker att 39:an borde vara perfekt.Prova innan du beställer! Kände också för att beställa en och var faktiskt rätt så nära men bestämde mig för att prova den innan och den satt inte alls bra på handleden, dock så var det 42mm men känns väldigt skönt nu att jag inte beställde iallafall