• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maurice Lacroix Aikon Automaic

Aikon 39mm

356890A0-EAB2-4BFF-862C-049C5245E0FC.jpeg
0C814E36-2548-4756-8C56-1C263CE0CAF7.jpeg
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Kan inte någon av er som köpt 39mm göra en recension? :)
Sjukt nyfiken på att veta hur den känns mer än bild bara!
 
  • Like
Reactions: PJZ

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Om vi bortser från utseendet på klockan.

Är klockan verkligen värd pengarna? Syftar på kvaliten och urverket bla.
 

IamNew

Omega
The 39mm looks awesome. I'm guessing the lug to lug is around 44mm? Anyone know if it is in stock anywhere in Stockholm? Going to have to flip my Tudor to fund this.
 

Ljung87

Cartier
2-Faktor
Den är sjukt fin att se på, sitter bra på handleden, lagom tyngd, kvalitetsmässigt så kan jag jämföra mot min sub och där känner man ju skillnad men för dessa pengarna så är jag nöjd med mitt köp.
 

Bilagor

  • IMG_20190621_104733.jpg
    IMG_20190621_104733.jpg
    124.4 KB · Visningar: 31

IamNew

Omega
[QUOTE = "Mallard, post: 2901141, member: 7588"] Is it in store in Stockholm? [/ QUOTE]
I emailed a few of them. The only ones which seemed to have a decent selection were Fredmans Ur AB and Klockmaster Fältöversten.
 

Elias.A

Cartier
Otroligt snygga!
Funderar på att beställa utan att ens ha provat den..
Prova innan du beställer! Kände också för att beställa en och var faktiskt rätt så nära men bestämde mig för att prova den innan och den satt inte alls bra på handleden, dock så var det 42mm men känns väldigt skönt nu att jag inte beställde iallafall
 
Prova innan du beställer! Kände också för att beställa en och var faktiskt rätt så nära men bestämde mig för att prova den innan och den satt inte alls bra på handleden, dock så var det 42mm men känns väldigt skönt nu att jag inte beställde iallafall
42:an har jag testat och den satt inte bra på mig heller. Men jag tänker att 39:an borde vara perfekt.
 
Topp