En ny familjemedlem har anlänt!
Följande har varit efterlängtad, eftersökt och saknad under lång tid. Plötsligt en dag när jag slösurfade runt i ren tristess så fanns hon bara där.
En första kontakt togs men det visade sig att hon var trolovad till en annan. 
Jag var egentligen på jakt efter storasystern S.70 men eftersom det bara skiljer 5mm mellan dem i höjd så hade jag varit nöjd men, men - hon tillhörde ju en annan!
Efter ett par dagar så får jag ett meddelande om att hennes tilltänkta hade råkat ut för en olycka på väg till deras träff och sedan inte hört av sig trots löften.
-Hon var ledig igen och jag var nr.2 som visat intresse för hennes annons!!!!!
Då hon bodde en bit upp i landet så ordnades det med att vi skulle ses när hon och familjen var på besök i Lund under sportlovet.
Väntan var nästan olidlig och dagarna tillbringades med att leta upp saker att köpa åt henne.
Idag var dagen kommen och efter jobbet fick jag det efterlängtade samtalet - Hon var äntligen på plats i Lund och redo att ses!
På med finkläderna och snabbt in i bilen.......
Efter ett mycket trevligt samtal med hennes husbonde och efter att ha betalt hemgift fick hon äntligen lov att följa med hem till oss.
Frun ger mig stryk om jag säger att hon är tung med den här damen ÄR verkligen tung, speciellt med takne på storleken.
Tur att skrivbordsjobb och kaffe bygger muskler- hon bars med enkelhet, trots sin vikt, över tröskeln in i sitt nya hem.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hon heter Boley Precision Nr.2 och föddes i början av 50-talet i Tyskland.
Här poserande med lillasyster för storleksjämförelse
Nu skall det "bara" tillverkas ett antal adaptrar sedan är hon redo för tjänst!