Stort tack för din beställning!...och jag som precis beställde i går kväll! Nåväl, med fri frakt kan jag ju alltid beställa igen!
Två paket är väl alltid bättre än ett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack för din beställning!...och jag som precis beställde i går kväll! Nåväl, med fri frakt kan jag ju alltid beställa igen!
Snyggt! Det står 20/22 mm under storlekar, men kan endast beställa 20 mm i rullisten, något att se över?Och där la jag upp våra Cordura-band från Hadley Roma i shoppen.
Släng gärna ett getöga och all form av feedback välkomnas!
https://strapped.se/produkt-kategori/canvas/
Mvh,
Rawa
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Nu ska det vara åtgärdat. Det är bara det gröna bandet som vi inte har inne i 22mm.Snyggt! Det står 20/22 mm under storlekar, men kan endast beställa 20 mm i rullisten, något att se över?![]()
Vad är det för bredd vid spännet? kan vara bra att skriva medTack! Nu ska det vara åtgärdat. Det är bara det gröna bandet som vi inte har inne i 22mm.
De kommer vid nästa beställning då Hadley Roma inte hade dem inne heller.
Stort tack för att du påpekade detta.
Det är 2mm mindre än vid bandhornen. Dvs 18mm vid spännet på bandet som är 20mm. Bra input! Jag ska skriva till det. Tack!Vad är det för bredd vid spännet? kan vara bra att skriva medSer grymt snygga ut!
Och där la jag upp våra Cordura-band från Hadley Roma i shoppen.
Släng gärna ett getöga och all form av feedback välkomnas!
https://strapped.se/produkt-kategori/canvas/
Mvh,
Rawa
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vet inte om det redan har nämnts i tråden men titta på Tudor’s natos. Den designen är överlägsen vanliga natos enligt mig!
Om intresset finns så absolut!Kommer du ta in 18mm?
Mycket bra! Rejält men också med lyster.Grått canvas blev bra tycker jag![]()
Rejälare än sailcloth och gjorde sig bättre på PO iaf.
Grått canvas blev bra tycker jag![]()
Precis vad vi var ute efter med bandet! Något rejält men ändå estetiskt tilltalande. Något som väcker intresse och tillför till klockans helhet.Mycket bra! Rejält men också med lyster.
Helt rätt att köpa sånt som du gillar mest. Och tack för att du berättar varför du föredrar dem. Finns alltid saker att förbättra.Synd sömmarna är så tydliga. Föredrar Geckotas canvas tillsvidare.
Grymt snygg speedy (och band) Vad är dess referens?![]()
Här kommer en bild på mitt nya
Beställde i onsdag efm, postlådan i går... Lika snabbt som en speedy
Tack
Referensen är;Grymt snygg speedy (och band) Vad är dess referens?
I tur och ordning: Squale 1521 på sailcloth, Sinn 556i på NATO och Hamilton Khaki Mechanical på Cordura.
Jag är en mycket nöjd kund. Enda önskan är som sagt mer kaxiga färger, kanske framför allt i sailcloth. Jag _behöver_ liksom ett vitt sailcloth, 100%. Samt en grön-röd-vitt NATO till sommaren. Så fixas det är jag en ännu nöjdare kund!
![]()
Grått canvas blev bra tycker jag![]()
Intressant!Cousins säljer en no-brand variant på Bergerons 6767 som jag faktiskt föredrar över originalet, sånt är schysst.
Bra idé!Bandstift. Bra sådana. Och överväg gärna att slänga med ett par som passar varje band som säljs.![]()
Tjena!
Det är så att många band har blivit över efter att vi testat.
Det är flera olika typer så vi tänkte lotta ut dem till folk som är intresserade.
Vi skickar vinnarnas valda band hem helt utan kostnad så klart.
Liten beskrivning av banden från vänster:
1-2: Natoband i förstärkt nylon i svart färg med orange kanter. Tjocka band i hög kvalitet av samma material som säkerhetsbälten. Bredd 22mm.
3: Tvådelat band i nylon. Stilen är natoband men tvådelat helt enkelt. Svart med en grön rand i mitten. Bredd 20mm.
4: Gummiband som är väldigt bekvämt. Svart färg med röd söm. Bredd 20mm.
5: Bekvämt gummiband i marinblå färg. Bredd 22mm.
6: Kardborreband i svart och marinblå färg. Bredd 20mm.
7: Nato. Vet inte om det är äkta eller syntetsläder i beige färg. Bredd 20mm
8: Samma som ovan men i svart färg. Bredd 20mm
Det kommer att dras fyra vinnare ( om så många ens vill vara med ). För att vara med så behöver ni bara svara på tråden med vilka band ni vill vinna i prioordning.
T.ex. "Jag vill ha 1,3,6,7,8".
Jag kommer att lägga era namn i en skål och den som blir första vinnare får första tjing på prio. Och nästa får andra osv. Så skulle det vara så att någon av er satt samma band som ert första prio så får den bandet som fick högre placering.
När ni fått bandet får ni gärna skriva ett ord eller två om vad ni tycker. Så kanske vi tar in något av banden i sortimentet.
Varje vinnare får ett band var minst!
Kanske slänger med en överraskning
Ha en trevlig helg!
![]()
Insättning till BCF uppmuntras absolut! Men är inget krav.Fint initiativ
Jag är gärna med i utlottning av band 4 och 5. Tycker gott att vinnarna kan göra en insättning till BCF![]()