• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Och där la jag upp våra Cordura-band från Hadley Roma i shoppen.
Släng gärna ett getöga och all form av feedback välkomnas!
https://strapped.se/produkt-kategori/canvas/

Mvh,
Rawa

varg01.jpg
sahara01.jpg
panter01.jpg
mossa01.jpg
Snyggt! Det står 20/22 mm under storlekar, men kan endast beställa 20 mm i rullisten, något att se över? ;)

Tack! Nu ska det vara åtgärdat. Det är bara det gröna bandet som vi inte har inne i 22mm.
De kommer vid nästa beställning då Hadley Roma inte hade dem inne heller.
Stort tack för att du påpekade detta.
Vad är det för bredd vid spännet? kan vara bra att skriva med :) Ser grymt snygga ut!

I tur och ordning: Squale 1521 på sailcloth, Sinn 556i på NATO och Hamilton Khaki Mechanical på Cordura.

Jag är en mycket nöjd kund. Enda önskan är som sagt mer kaxiga färger, kanske framför allt i sailcloth. Jag _behöver_ liksom ett vitt sailcloth, 100%. Samt en grön-röd-vitt NATO till sommaren. Så fixas det är jag en ännu nöjdare kund!
70A6BAC4-A8D0-4039-A1AF-44B31EA6B78A.jpeg

I tur och ordning: Squale 1521 på sailcloth, Sinn 556i på NATO och Hamilton Khaki Mechanical på Cordura.

Jag är en mycket nöjd kund. Enda önskan är som sagt mer kaxiga färger, kanske framför allt i sailcloth. Jag _behöver_ liksom ett vitt sailcloth, 100%. Samt en grön-röd-vitt NATO till sommaren. Så fixas det är jag en ännu nöjdare kund!
70A6BAC4-A8D0-4039-A1AF-44B31EA6B78A.jpeg

Tack för supporten och din feedback! Har du lite bilder på klockorna? :D
Fler färger kommer! Sailcloth snackade jag med leverantören om andra färger och minsta jag kunde beställa i annan färg var 500 styck! Helt galet med tanke på hur mkt de kostar köpa in/få tillverkade. Men han lovade att det skulle komma nya färger i samma prisklass som det svarta och med samma minsta antal att beställa in i framtiden.

edit: nu såg att det var en bild med som jag inte fick upp förut bara. Grymt! :)

Senast ändrad:
Så nu när jag har massa olika sorters band på intåg undrar jag en annan sak. Vad skulle ni vilja se i butiken utöver band?
Andra verktyg eller tillbehör?
:)

Tjena!

Det är så att många band har blivit över efter att vi testat.
Det är flera olika typer så vi tänkte lotta ut dem till folk som är intresserade.
Vi skickar vinnarnas valda band hem helt utan kostnad så klart.
Liten beskrivning av banden från vänster:
1-2: Natoband i förstärkt nylon i svart färg med orange kanter. Tjocka band i hög kvalitet av samma material som säkerhetsbälten. Bredd 22mm.
3: Tvådelat band i nylon. Stilen är natoband men tvådelat helt enkelt. Svart med en grön rand i mitten. Bredd 20mm.
4: Gummiband som är väldigt bekvämt. Svart färg med röd söm. Bredd 20mm.
5: Bekvämt gummiband i marinblå färg. Bredd 22mm.
6: Kardborreband i svart och marinblå färg. Bredd 20mm.
7: Nato. Vet inte om det är äkta eller syntetsläder i beige färg. Bredd 20mm
8: Samma som ovan men i svart färg. Bredd 20mm

Det kommer att dras fyra vinnare ( om så många ens vill vara med ). För att vara med så behöver ni bara svara på tråden med vilka band ni vill vinna i prioordning.
T.ex. "Jag vill ha 1,3,6,7,8".
Jag kommer att lägga era namn i en skål och den som blir första vinnare får första tjing på prio. Och nästa får andra osv. Så skulle det vara så att någon av er satt samma band som ert första prio så får den bandet som fick högre placering.
När ni fått bandet får ni gärna skriva ett ord eller två om vad ni tycker. Så kanske vi tar in något av banden i sortimentet.

Varje vinnare får ett band var minst!
Kanske slänger med en överraskning :)

Ha en trevlig helg!

IMG_1455.JPG

Tjena!

Det är så att många band har blivit över efter att vi testat.
Det är flera olika typer så vi tänkte lotta ut dem till folk som är intresserade.
Vi skickar vinnarnas valda band hem helt utan kostnad så klart.
Liten beskrivning av banden från vänster:
1-2: Natoband i förstärkt nylon i svart färg med orange kanter. Tjocka band i hög kvalitet av samma material som säkerhetsbälten. Bredd 22mm.
3: Tvådelat band i nylon. Stilen är natoband men tvådelat helt enkelt. Svart med en grön rand i mitten. Bredd 20mm.
4: Gummiband som är väldigt bekvämt. Svart färg med röd söm. Bredd 20mm.
5: Bekvämt gummiband i marinblå färg. Bredd 22mm.
6: Kardborreband i svart och marinblå färg. Bredd 20mm.
7: Nato. Vet inte om det är äkta eller syntetsläder i beige färg. Bredd 20mm
8: Samma som ovan men i svart färg. Bredd 20mm

Det kommer att dras fyra vinnare ( om så många ens vill vara med ). För att vara med så behöver ni bara svara på tråden med vilka band ni vill vinna i prioordning.
T.ex. "Jag vill ha 1,3,6,7,8".
Jag kommer att lägga era namn i en skål och den som blir första vinnare får första tjing på prio. Och nästa får andra osv. Så skulle det vara så att någon av er satt samma band som ert första prio så får den bandet som fick högre placering.
När ni fått bandet får ni gärna skriva ett ord eller två om vad ni tycker. Så kanske vi tar in något av banden i sortimentet.

Varje vinnare får ett band var minst!
Kanske slänger med en överraskning :)

Ha en trevlig helg!

IMG_1455.JPG

Kul med utlottning!
Är intresserad mest av 4, sedan 6!

Tillbaka
Topp