• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Tack för din order! Ditt verktyg är nerpackat och skickas i morgon.
Mina handleder är 16,5cm ca och de passar fint.
Tjejens handleder är mindre och de passar henne också.
Vi har satt längden på 28cm för att man lätt ska få till att vika in flärpen för att få den klassiska NATO-looken.
De borde passa dig med. Men det finns försäljare av band som är kortare så att man inte får någon vikning på flärpen om man föredrar det.
Vi har tyvärr inga såna i vårt sortiment.
Återigen, stort tack för din order! :D

Tack så hemskt mycket för dina ordrar och jag är så glad över att du verkar gilla dem! :)
Snacka om snabb service!!

Blev sugen att testa. @Gäspande_Skorpan är ju världens sämsta bästa vän att ha när det kommer till klockor. Har vart sugen på ett canvas till Utte ganska länge, mycket då mitt Nato jag har nu snabbt känns både äckligt och sladdrig.

Det jag gärna skulle vilja se är att du börjar sälja Nato med Livgardets färger. Gardesföreningen säljer ett själva, men det är det sämsta något jag testat. Ett Nato som jag dessutom pyntade typ 250 spänn för...

Blev sugen att testa. @Gäspande_Skorpan är ju världens sämsta bästa vän att ha när det kommer till klockor. Har vart sugen på ett canvas till Utte ganska länge, mycket då mitt Nato jag har nu snabbt känns både äckligt och sladdrig.

Det jag gärna skulle vilja se är att du börjar sälja Nato med Livgardets färger. Gardesföreningen säljer ett själva, men det är det sämsta något jag testat. Ett Nato som jag dessutom pyntade typ 250 spänn för...

Visst är det kul med sämsta bästa vänner ;)
Har du en länk till klockarmbandet du köpte eller en bild? Så att jag får se hur det ser ut.
Vi finns här för dig om du skulle vilja beställa ett Canvasband så småningom :)
Tack för tipset!

Visst är det kul med sämsta bästa vänner ;)
Har du en länk till klockarmbandet du köpte eller en bild? Så att jag får se hur det ser ut.
Vi finns här för dig om du skulle vilja beställa ett Canvasband så småningom :)
Tack för tipset!
På precis beställning på ett canvas;)

Här är en bild på hur deras ser ut. Dock inte min bild. Hålen nöts ut direkt, och bandet är allmänt sladdrigt.
Klockarmband.jpg

+1 på den färgkombinationen. Den med bra kvalité vore smutt.

Snabb och föredömlig leverans! Tack @Rawa!!
20180703_171138~2.jpg

Vad är det för något som kikar fram?
20180703_171225~2.jpg

Jo ett verktyg för att lägga till ytterligare en dimension till härligheten i klockornas värld!
20180703_171252~2.jpg

Nu väntar jag bara på en klocka och ett strap att byta med!

Stort tack för din order! Hoppas verktyget ger dig många härliga stunder :D
Och ett stort tack för den underbara paketöppningen ;)

• Like
Reactions: Kai
Sailcloth asså, VARFÖR HAR JAG INTE HAFT ETT SÅNT HÄR FÖRUT?!

21E7F4B0-A7B4-4CBC-9F45-2A9121CD2ED7.jpeg

Haha! Sjukt glad att du gillar det så mycket!
Äckligt snygg klocka för övrigt :D

Hur ser det ut med sailcloth i 22 mm? Är det på g?:)

Mycket intresserad av 22mm sailcloth här också :)

De kommer beställas inom 1 månad! De är i vår kommande order. Alltså prio #1 :)
Tack så mycket för all er feedback!

Kul att jag upptäckte den här tråden, ser fram emot om det ev. kommer in lite läderband, sailcloth-banden var schyssta också ;)
Vi har tittat lite på läderband, men hittills har de inte varit av tillräcklig kvalité tyvärr.
Vettiga läderband hade lite för höga inköpspriser för oss i dagsläget då vi inte kan beställa in flera hundra åt gången.
Välkommen till tråden :D och stort tack för din feedback!

Tjena!
Jag undrar om det i framtiden kommer komma in band i 19mm storlek?
Eller får ett 20mm band plats på en klocka med 19mm mellan bandhornen?:)

Tjena!
Ett 20 mm band får tekniskt sett plats på en klocka med 19 mm mellan bandhornen men det ser illa ut. Dessutom kan det bli svårt att få av bandet om det inte finns genomgående hål på bandhornen.

Ett 20 mm band får tekniskt sett plats på en klocka med 19 mm mellan bandhornen men det ser illa ut. Dessutom kan det bli svårt att få av bandet om det inte finns genomgående hål på bandhornen.
Det jag tänkte:/ Får hoppas att det kanske kommer börja säljas band med 19mm;)

Vi har tittat lite på läderband, men hittills har de inte varit av tillräcklig kvalité tyvärr.
Vettiga läderband hade lite för höga inköpspriser för oss i dagsläget då vi inte kan beställa in flera hundra åt gången.
Välkommen till tråden :D och stort tack för din feedback!
Kommer ni att få in Colareb till hösten eller blir det inget av det?

Tjena!

Så småningom vill vi ta in udda bredder med. Men just nu har vi tyvärr inget som passar 19mm eller 21mm. Planen är dock att ta in band i dessa storlekar med. Vilken sorts band tänker du dig i 19mm?

Kommer ni att få in Colareb till hösten eller blir det inget av det?

Colareb har vi pratat med och de skulle höra av sig till oss efter sommaren sa de. De verkade intresserade. Bollen är hos dem just nu. Jag kommer att kontakta dem också för att se vad som sker med det hela.

:)

Så småningom vill vi ta in udda bredder med. Men just nu har vi tyvärr inget som passar 19mm eller 21mm. Planen är dock att ta in band i dessa storlekar med. Vilken sorts band tänker du dig i 19mm?

Okej nice att ni planerar på att börja sälja udda storlekar:), jag tänkte mig canvas band då de ser riktigt bra ut;)

Colareb har vi pratat med och de skulle höra av sig till oss efter sommaren sa de. De verkade intresserade. Bollen är hos dem just nu. Jag kommer att kontakta dem också för att se vad som sker med det hela.

:)

Tillbaka
Topp