• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Fasen den här tråden har jag missat, sjukt kul med ny butik för band, ska in och kika direkt! Skulle för övrigt vara grymt med en vinst på 6,8 eller 2 :)

Tack så mycket för intresset och de fina orden! Ni är så grymt hjälpsamma och sköna. Stort tack för all feedback med. Jag läser alltid allt och fyller på med sakerna på vår whiteboard hemma. Butiken hade varit så mycket sämre utan er. <3

Tack så mycket för intresset och de fina orden! Ni är så grymt hjälpsamma och sköna. Stort tack för all feedback med. Jag läser alltid allt och fyller på med sakerna på vår whiteboard hemma. Butiken hade varit så mycket sämre utan er. <3
Är Sailcloth på väg in i blått och grått inom en snar framtid? Du verkar göra ett bra jobb med butiken, lycka till!

Är Sailcloth på väg in i blått och grått inom en snar framtid? Du verkar göra ett bra jobb med butiken, lycka till!

Tyvärr inte just nu. Leverantören säger att vi måste beställa in 500 styck av varje bredd om vi vill ha en färg som de inte har inne. :/

Men jag letar konstant efter nya färger och nya leverantörer. Men det är så många som säljer band med sailcloth-mönster. Inga riktiga grejer. Och vissa som jag hittar har läder på undersidan som gör bandet värdelöst i vatten.

Jakten fortsätter!

Tack för de fina orden. :)

Tyvärr inte just nu. Leverantören säger att vi måste beställa in 500 styck av varje bredd om vi vill ha en färg som de inte har inne. :/

Men jag letar konstant efter nya färger och nya leverantörer. Men det är så många som säljer band med sailcloth-mönster. Inga riktiga grejer. Och vissa som jag hittar har läder på undersidan som gör bandet värdelöst i vatten.

Jakten fortsätter!

Tack för de fina orden. :)
Då vet jag hur det ligger till, tack för infon :)

Då var tävlingen över. Här kommer resultaten:
Första plats: @Åskviggen som får band nummer 7 ( Svart natoband 20mm )
Andra plats: @F32 som får band nummer 1 ( natoband blåt/röd/vit 22mm )
Tredje plats: @Torulf som får band nummer 12 ( Natoband svart/orange 22mm )
Fjärde plats: @Bagarebergstrom som får band nummer 4 ( Beige/ljusbrunt Zulu 20mm )
Femte plats: @NRE som får band nummer 6 ( Orange syntetsläder från Hadley Roma 20mm )

Det fick bli 5 vinnare istället för 4. :)

Tack till er alla!
Vinnarna får gärna skicka sina adresser till mig via ett PM här på klocksnack så löser jag frakten.
Ha en fin tisdag!

//Rawa

Attans att man missat tävlingen.
Nato med en tunn röd linje i mitten tycker jag skulle vara bra. Skulle köpa.
Det är så roligt att läsa om folk som glr saker som man gillar till affärer.
Lycka till i framtiden.

Attans att man missat tävlingen.
Nato med en tunn röd linje i mitten tycker jag skulle vara bra. Skulle köpa.
Det är så roligt att läsa om folk som glr saker som man gillar till affärer.
Lycka till i framtiden.

Det kommer fler tävlingar!
Svart med tunn röd linje låter nice! Det går upp på tavlan.
Stort tack för all feedback och de goa orden :D

Tillbaka
Topp