Nu är det dags för en utlottning till!
Det är samma deal som innan.
Banden är såna som av någon anledning inte kommer säljas i butiken och då är det bättre att de får ett liv hos någon som kanske kommer bära dem.
Många av banden är varuprover eller har en liten defekt. Defekten är oftast väldigt liten och påverkar inte bärandet eller utseendet.
Banden är antingen 20 eller 22mm breda.
Vinnarnas valda band kommer att skickas helt gratis och ni behöver inte gör något som helst annat för att vara med.
Regler:
Det kommer att dras fyra vinnare. För att vara med så behöver ni bara svara på tråden med vilka band ni vill vinna i prioordning.
T.ex. "Jag vill ha 1,3,6,7,8".
Jag kommer att lägga era namn i en skål och den som blir första vinnare får första tjing på prio. Och nästa får andra osv. Så skulle det vara så att någon av er satt samma band som ert första prio så får den bandet som fick högre placering.
Ni får gärna posta en bild här inne på era vinster efteråt
EDIT:
Vinnarna utses på tisdag 17e Juli.
Banden:
1: Ett av våra Natoband som fått fina recensioner i rött/vitt/blått. Finns i 20mm och 22mm.
2: Natoband i svart syntetsläder. 20mm.
3:Tvådelat band i nylon. Stilen är natoband men tvådelat helt enkelt. Svart med en grön rand i mitten. Bredd 20mm.
4: Nato. Vet inte om det är äkta eller syntetsläder i beige färg. Bredd 20mm
5: Natoband marinblått med röd linje i mitten. Ganska kort så att det inte blir någon flärp. 20mm
6: Orange Lorica syntetsläder från Hadely Roma. 20mm
7: Svart natoband. 20mm
8: Svart lädernato. 20mm
9: Marinblått Perlon. Ser kort ut och passar inte större handleder. Mina handleder är ca 16.5cm och detta band är för litet. Det går att få på men ser inte okej ut. 20mm
10: Grått Perlon. 22mm
11: Marinblått Perlon. 22mm
12: Natoband i svart färg med 2 orange linjer i mitten. Det är alltså bond-style med orange istället för grått/grönt i mitten. 22mm
13: Marinblått Perlon. Också detta är kort. 22mm