• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

oj skumt:), skrev ” nice att ni planerar på att börja sälja udda storlekar:), jag tänkte mig canvas band då de ser riktigt bra ut;)

Då är jag med :D
Jag ska kolla med Hadley Roma ang 19mm på de banden. Om de har dem så tar vi det med på nästa beställning hos dem. Vilken färg är du mest intresserad av?

Är ju lite knepigt med knepiga storlekar just eftersom det inte säljs så många klockor med bandbredden i fråga. Nu är det kul att kunna beställs udda (hehe) grejer men bli inte fast med ett stort lager av dem.

Senast ändrad:
Är ju lite knepigt med knepiga storlekar just eftersom det inte säljs så många klockor med bandbredden i fråga. Nu är det kul att kunna beställs udda (hehe) grejer men bli inte fast med ett stort lager av dem.
Ja precis så är det ju. Om vi beställer det snart så kör vi på ett mindre antal som får hänga med i farten av de andra banden helt enkelt. :)

• Like
Reactions: C-J
Någon som har köpt perlonband någonstans och är väldigt nöjd med det? Jag vill gärna beställa ett själv för att ha som referens för vad som är bra. Enormt tacksam för svar.

//Rawa

Nu är det dags för en utlottning till!
Det är samma deal som innan.
Banden är såna som av någon anledning inte kommer säljas i butiken och då är det bättre att de får ett liv hos någon som kanske kommer bära dem.
Många av banden är varuprover eller har en liten defekt. Defekten är oftast väldigt liten och påverkar inte bärandet eller utseendet.
Banden är antingen 20 eller 22mm breda.
Vinnarnas valda band kommer att skickas helt gratis och ni behöver inte gör något som helst annat för att vara med.

Regler:
Det kommer att dras fyra vinnare. För att vara med så behöver ni bara svara på tråden med vilka band ni vill vinna i prioordning.
T.ex. "Jag vill ha 1,3,6,7,8".
Jag kommer att lägga era namn i en skål och den som blir första vinnare får första tjing på prio. Och nästa får andra osv. Så skulle det vara så att någon av er satt samma band som ert första prio så får den bandet som fick högre placering.
Ni får gärna posta en bild här inne på era vinster efteråt :D

EDIT:
Vinnarna utses på tisdag 17e Juli.

Banden:
1: Ett av våra Natoband som fått fina recensioner i rött/vitt/blått. Finns i 20mm och 22mm.
2: Natoband i svart syntetsläder. 20mm.
3:Tvådelat band i nylon. Stilen är natoband men tvådelat helt enkelt. Svart med en grön rand i mitten. Bredd 20mm.
4: Nato. Vet inte om det är äkta eller syntetsläder i beige färg. Bredd 20mm
5: Natoband marinblått med röd linje i mitten. Ganska kort så att det inte blir någon flärp. 20mm
6: Orange Lorica syntetsläder från Hadely Roma. 20mm
7: Svart natoband. 20mm
8: Svart lädernato. 20mm
9: Marinblått Perlon. Ser kort ut och passar inte större handleder. Mina handleder är ca 16.5cm och detta band är för litet. Det går att få på men ser inte okej ut. 20mm
10: Grått Perlon. 22mm
11: Marinblått Perlon. 22mm
12: Natoband i svart färg med 2 orange linjer i mitten. Det är alltså bond-style med orange istället för grått/grönt i mitten. 22mm
13: Marinblått Perlon. Också detta är kort. 22mm

band Till Utllottning.jpeg

Senast ändrad:
Kul med fler tävlingar! Shoppen börjar se riktigt bra ut.
Jag är gärna med i utlottningen av band; 7, 10 och 1 ( 20mm ) . :)

Awesome!
8, 6, 7, 1 (20mm)
Hoppas man vinner, men lär komma upp ett par snygga bilder från andra annars :)

Gärna med på 7 och 8.

Trevlig tråd för övrigt. Kul att du bygger från gräsrotsnivå. Kommer garanterat handla band från dig i framtiden :)

Gärna med på 2,4,6,7 och 8. Roligt att sådant inte kastas utan faktiskt kan komma till användning! Ska komma ihåg dig också när jag ska köpa något band

Tillbaka
Topp