Låg ju bakom dig och fick lera i ögonenALLA vet ju för fan att det är årets tider som gäller.
Dessutom känns Laxen väldigt 2020, det är ju Pine Forest vi tävlar om 2020.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låg ju bakom dig och fick lera i ögonenALLA vet ju för fan att det är årets tider som gäller.
Dessutom känns Laxen väldigt 2020, det är ju Pine Forest vi tävlar om 2020.
ALLA vet ju för fan att det är årets tider som gäller.
Dessutom känns Laxen väldigt 2020, det är ju Pine Forest vi tävlar om 2021.
Den är nog rolig! 150/150. Räkna med att behöva serva dämparna bara.Nått att ha tro?
Lär vara denna?
Whyte S-150C Rs matt granit/lime - Trail - Mountainbikes (MTB) - Cyklar
www.cykelkraft.se
Finns den kvar till helgen så kan de bli affärDen är nog rolig! 150/150. Räkna med att behöva serva dämparna bara.
Var hundrade mil ”bör” man serva.Finns den kvar till helgen så kan de bli affär
Han upplevde att dämparna nog klarar sig då de inte blivit så stökig cykling som han först tänkt. Men de återstår att se
Alright!Var hundrade mil ”bör” man serva.
De jag använder tar 500kr/dämpare, men kolla där du tänkt lämna, det kan säkert skilja sig åt mellan ställen.Alright!
Om jag minns rätt ska man räkna med typ 500kr per service och dämpare va?
Jag är mycket förtjust i den relativt nya podden från Pinkbike (men det skadar inte att ha läst ett tag för att hänga med i tugget).Finns det någon rolig mtb podd? Har 6h att slå ihjäl i bil idag
Var redan på rull och så blev massa p3 dokumentär istället.Jag är mycket förtjust i den relativt nya podden från Pinkbike (men det skadar inte att ha läst ett tag för att hänga med i tugget).
Nice! Flytta grejerna från andra hojen?Lite justering av fjädring och växlar så är vi snart redo. Behöver ny adapter till bak också då de visade sig sitta 170mm skiva där. Jag vill ju ha dit mina Hope-skivor som är 203 och 180.
Lite bättre bild på nyförvärvet
Ja den känns sådär härligt, nördigt overkill jämfört med min förmågaNice! Flytta grejerna från andra hojen?
Ja den känns sådär härligt, nördigt overkill jämfört med min förmåga
Just den adaptern till HTn vet jag inte om den passar men även om den gör det så blir ju HTn utan bakbroms för försäljning då, inte optimalt. Jag har återställt den till original och plockat av de lilla lull-lull jag monterat. Ska tvätta den, fota och skicka ut annons imorgon tänkte jag
Så blir att beställa adapter för att få på Hope-skivan bak och montera min öl-stänkskärm. Styret är troligen kapat på typ 740mm nånting, känns smalt så funderar på att jaga rätt på ett nytt sådant. Är ju van vid 780mm.
Adaptern ifråga som sitter nu
Inser samma sak när jag letar nu, jaja. Sålänge de går att beställa är jag nöjdVerkar som bye särskilt vanligt med den typen av fäste. Hittade bara detta.Flat Mount Adapter
Adapter zur Umrüstung aller S-150 und G-170 Modelle auf 180mm bzw. 200mm Bremsscheibe Flat Mount to Post Mount- 180mm Rear Only Flat Mount to Post Mount- 200mm Rear Onlywww.whytebikes.de
Bättre att köra 20% fram och 30% bak som du nu har och ställa upp LSC. Ställer du upp LSC så blir dämparna styvare av allt utom hårdare stötar.Ställde in sag på dämparna idag. Jäklar vilken skillnad!
Stod alldeles för hårt för mig. Tror jag hade runt 10% fram och knappt 20% bak innan jag började. Har nu 22,5% fram och knappt 30% bak.
Han hade även rebound ställd på ganska snabb fram och snabbaste bak. Ställde ner till mittläge fram och två hack bak.
Han var bara 5kg tyngre än mig men han sa själv att han började jaga tider på cykelklubben snarare än åka stökigt. Så misstänker han ställde allt rätt hårt för att minska svaj innan han köpte sin nya kolfiber-trail
Jo jag förstår att man säger att man ska ställa in grejerna efter sig själv men trodde inte de skulle göra så stor skillnad på han och mig med viktskillnad på bara 5kg. Lär väl vara det i kombination med att han ställt allt ganska hårt. Inte testat i skogen än utan bara på gården men redan då en väldig skillnad på hur den sög upp trappor och gupp.Bättre att köra 20% fram och 30% bak som du nu har och ställa upp LSC. Ställer du upp LSC så blir dämparna styvare av allt utom hårdare stötar.
Gick inte att beställa till Sverige. Vafan!Verkar som bye särskilt vanligt med den typen av fäste. Hittade bara detta.Flat Mount Adapter
Adapter zur Umrüstung aller S-150 und G-170 Modelle auf 180mm bzw. 200mm Bremsscheibe Flat Mount to Post Mount- 180mm Rear Only Flat Mount to Post Mount- 200mm Rear Onlywww.whytebikes.de
Kontakta Whyte och fråga?Gick inte att beställa till Sverige. Vafan!
Får kolla om cykelkraft kan ordna då dom verkar sälja Whyte här i Sverige. Annars blir de ghettomod med brickor
Kan jag också göra förståsKontakta Whyte och fråga?
Uppkäftig att åka mtb med finklocka!Funderar på om det där trädet verkligen var där föra gången jag cykla, hårt var det i alla fall Cykeln och klockan klarade sig dock, bara min hybris som fick sig en törn..