Kör du Mtb med Pannan din tok?Funderar på om det där trädet verkligen var där föra gången jag cykla, hårt var det i alla fall Cykeln och klockan klarade sig dock, bara min hybris som fick sig en törn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör du Mtb med Pannan din tok?Funderar på om det där trädet verkligen var där föra gången jag cykla, hårt var det i alla fall Cykeln och klockan klarade sig dock, bara min hybris som fick sig en törn..
Antar de eftersom han stod på näsanKör du Mtb med Pannan din tok?
Cykelkraft som säljer whyte var ju inte så hjälpsamma iaf. De sa att de inte hade nått sånt. Har mailat och frågat om de inte håller med reservdelar till sina cyklar. Såg att om man köpt min hoj i stl XL så sitter det 180mm bak, så torde ju vara en standard reservdel.Kontakta Whyte och fråga?
Är nog Sveriges uppkäftigaste unge..Uppkäftig att åka mtb med finklocka!
En annan drar på sig G-shock direkt
Klockan är väl till för att användas? Och ja jag är en tokKör du Mtb med Pannan din tok?
Eller så kör du mesigt.Och ja jag är en tok
Tyvärr tror jag att det är så.. köpte cykeln för ett år sen och det är inte förens nu jag vågar ligga på lite så kommer nog lämna Pannan hemma vartefter om jag fortsätter köra in i trädEller så kör du mesigt.
Gäller ju att använda rätt BreitlingEller så kör du mesigt.
Jag har sabbat en Breitling på det sättet, så det är inget jag skulle rekommendera.
Nu har den äntligen landat Occamen! Ser riktigt trevlig ut, körde på en XL. Tyvärr är dropper än för hög, går den att kapa eller är det bara att köpa ny?
Tack! Allt blev dock bättre när jag tog på mig skor, sååååå att. Nick 2.0 avklarad med på tok för lite energi i kroppen.Många modeller går att shimsa för att begränsa längden. Googla dropper post shims
Jag har cykeln på taket på Aygo och XC60. Det är väldigt mycket lättare på Aygon. Till XC60n behöver jag en pall för att nå upp.Är det någon som transporterar cykeln på taket och kör Tiguan eller liknande? Hur är lastandet isåfall?
SUV är värdelöst för cykeltransporter. Därför man kör estate.Är det någon som transporterar cykeln på taket och kör Tiguan eller liknande? Hur är lastandet isåfall?
Var rädd för att något sånt skulle behövas, får känna på det när vi hämtar bilen.Jag har cykeln på taket på Aygo och XC60. Det är väldigt mycket lättare på Aygon. Till XC60n behöver jag en pall för att nå upp.
Estate är värdelöst när man bor i Stockholm. Vägarna är ju värre än random transportsträcka på MTBnSUV är värdelöst för cykeltransporter. Därför man kör estate.
Nu ska han öva manuals!Snickrar cykel-ställ. Fungerar bra, men skall nog förfina det lite en annan dag.
Aldrig i skogen!några som kör clipless?
jag tänkte skaffa ett par i morgon för att testa på
Alltid!några som kör clipless?
jag tänkte skaffa ett par i morgon för att testa på
Kombipedaler - det vattentäta sättet att ALLTID ha fel sida upp...Aldrig i skogen!
Du kan få köpa mina Shimano kombipedaler billigt om du vill.
Aldrig i skogen!
Du kan få köpa mina Shimano kombipedaler billigt om du vill.
Alltid!
Kombipedaler - det vattentäta sättet att ALLTID ha fel sida upp...
Jag gillar pedaler med klickfunktion men med en stor kropp - alltså också det en typ av både-och-lösning. För min del är det MX-pedalerna från Time som sitter på stigcykeln (och jag är lite nyfiken på Speciale, men de är så jä-ve-lens dyra...), eftersom jag kan köra både i- och urklickad med cykelskorna men också åka med "vanliga" skor helt OK.Tack @Scaramanga men som @Singular så känns det inte optimalt med kombipedaler
jag tror det blir shimano m520 alternativt m540.
Imponerande! Nästa steg är att göra det i fart, i skog och nedför.Jobbat på kaninskutt. Skärmdumpar ifrån video
Tack!Imponerande! Nästa steg är att göra det i fart, i skog och nedför.
Såg högre ut på foto.Skapade en youtube då det är roligare med film
Måste få till mer höjd och landa mindre tungt.