Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har ni med er i de söta väskorna?Gött gäng på fem pers idag. Rudans var inte mycket att hänga i granen dock, för mycket transportsträckor mellan stöket.
Än sålänge gamla låga styret på då de styre jag beställde var helt fel färg på. Beställt ett svartvitt denna gång.
Allt de där som du helst vill någon annan har med sig i någon tidigare diskussion vi hade om vad som bör följa medVad har ni med er i de söta väskorna?
6mil!Gjorde premiärturen i Åkulla bokskogar i dag! Allt som allt blev det drygt 60 km! Blev väldigt positivt överraskad över hur rapp cykeln kändes. Även däcken var en väldigt trevlig upplevelse. Det enda som störde mig var att utväxlingen var lite för låg. Trampade ur högsta växeln i 35 km/h redan. Behåller nog cykeln ett tag till ...
Beror ot på höjdmeter / km. Jag brukar vara nöjd vid ungefär 250 höjdmeter.6mil!
Jag är helt färdig efter typ 1,5. Men antar att det är lite beroende på typ av terräng också.
He, he.6mil!
Jag är helt färdig efter typ 1,5. Men antar att det är lite beroende på typ av terräng också.
Beror ot på höjdmeter / km. Jag brukar vara nöjd vid ungefär 250 höjdmeter.
Jag har inte en enda app eller pulsmätare för att mäta någonting. Men är duktigare på att vara lat än cykla så pulsmätare skulle bara stå på max ändå. Hur långt de var efteråt frågar jag någon annanHe, he.
Min standardrutt är knappt milen och även om jag säkert skulle kunna trampa mer så sprutar svetten som ett sprinklersystem på mig när jag är i mål. Rutten har en hög "sten och rot per meter"-kvot.
Jag är ju ingen vältränad 25-åring längre, men hyfsad form tycker jag ändå att jag har.
Näe, pulsen skiter jag i (jag har gott om puls ) men avstånd och tid är intressant, då fungerar Strava i fickan och Breitling på armen bra.Jag har inte en enda app eller pulsmätare för att mäta någonting. Men är duktigare på att vara lat än cykla så pulsmätare skulle bara stå på max ändå. Hur långt de var efteråt frågar jag någon annan
Nu var det lite blandat mellan stig och transportsträckor. Fick ihop drygt 720 höjdmeter på den turen. Tycker att allt fix med cykel och utrustning är så tråkigt så ger jag mig väl ut så är det minst 2-3 timmar som gäller oavsett vilken cykel jag väljer. Annars så är det lätt att det blir Zwift för enkelhetens skull6mil!
Utan, men har funderat på att testa.kör ni med bib-shorts eller utan?
Kör både bib och cykelbyxa utan hängslen, inga underkläder. Bib gör det jobbigt att kissa i skogenkör ni med bib-shorts eller utan?
jag har ju hängslade bib-shorts, det gäller att man inte blir kissnödigKör både bib och cykelbyxa utan hängslen, inga underkläder. Bib gör det jobbigt att kissa i skogen