Hade gärna hakat på men åker till svärmor i Trollhättan i morgon bittiPassa på att hänga med imorgon! Du är tillbaka hemma innan familjen vaknar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade gärna hakat på men åker till svärmor i Trollhättan i morgon bittiPassa på att hänga med imorgon! Du är tillbaka hemma innan familjen vaknar.
Nöjd med den? Väntar på min Vitus Rapide 29Den här internetcyklar jag på, har inte blivit alls så mycket som jag ville i sommar. Jobbat mycket sen fick vi barn osv.
Vitus Sentier 29
Absolut! Tror inte man kan begära mer för 10k.Nöjd med den? Väntar på min Vitus Rapide 29
Rätt stor skillnad på geometrin mellan de hojarna? Sentier är väl förkroppsligandet av Long, low, slack medan Rapide är en XC-hoj?Nöjd med den? Väntar på min Vitus Rapide 29
Låter onödigtHade gärna hakat på men åker till svärmor i Trollhättan i morgon bitti
Precis, men utan att ha läst på om Rapide så skulle jag tro att dom är ganska likvärdiga i spec, kvalitet och pris.Rätt stor skillnad på geometrin mellan de hojarna? Sentier är väl förkroppsligandet av Long, low, slack medan Rapide är en XC-hoj?
Rätt stor skillnad på geometrin mellan de hojarna? Sentier är väl förkroppsligandet av Long, low, slack medan Rapide är en XC-hoj?
Nöjet är mitt!
Det var trevligt men tungt!Nöjet är mitt!
Grymt!
Sneglat lite på dessa nu när jag bestämt mig att gå från spd till plattis, många som är nöjda med dessa. Det tråkiga är ju att det kan bli svårt att byta dubb efter påslag ifal man kröker eller slår av. Sneglade även på DMR Vault men dessa är ju svinigt dyra. Valet föll i stället på RF Chester, hoppas man blir nöjd. Återkom gärna med rapport när du testat dessa XTMmm... fredagspaket
Små fötter? Annars har Kona wah wah 2 fått väldigt bra recensioner. Jag kör med OneUp Cioosite, trodde Wah Wah skulle vara större men de är i princip lika stora vad gäller kontaktyta. Chester verkar väldigt poppis också.Sneglat lite på dessa nu när jag bestämt mig att gå från spd till plattis, många som är nöjda med dessa. Det tråkiga är ju att det kan bli svårt att byta dubb efter påslag ifal man kröker eller slår av. Sneglade även på DMR Vault men dessa är ju svinigt dyra. Valet föll i stället på RF Chester, hoppas man blir nöjd. Återkom gärna med rapport när du testat dessa XT
Har 43 or.Små fötter? Annars har Kona wah wah 2 fått väldigt bra recensioner. Jag kör med OneUp Cioosite, trodde Wah Wah skulle vara större men de är i princip lika stora vad gäller kontaktyta. Chester verkar väldigt poppis också.
Fy fan för ups villket skräp kan inte rätta sig efter sina kunder
dom lämna den förtom hemadress då den var för storVill de lämna cykeln när du är på jobbet?
Kan de inte isf. Lämna av den på jobbet? Så. Lägger du den i bilen
Standardsvaren brukar väl vara Beinn med stel gaffel och köttigare däck, eller dämpad Vitus Nucleus 26.Några kloka tankar kring mtb för barn? Sonen börjar växa ur sin helstela 24-tummare och vi spanar 26or. Framgaffeln känns som den absolut svagaste länken på många, men frågan är hur viktig den egentligen är? Vi hyrde en frog 69 i Högbo igår, men han är så lätt att gaffeln knappt fjädrade trots lägsta möjliga tryck. (Bra cykel i övrigt, lätt och snabb, helt klart en kandidat om än i dyraste laget att slänga ifrån sig vid skolan.)
Hur mycket roligare får jag på en FS? Kona Process 134 verkar så jävla grym. 25 papp är ju inte särskilt blodigt och alla delar jag har köpt till Honzon passar rätt av.
Du som cyklar så pass ofta. Så är det värt och prova!
Hur mycket roligare får jag på en FS? Kona Process 134 verkar så jävla grym. 25 papp är ju inte särskilt blodigt och alla delar jag har köpt till Honzon passar rätt av.
Kör bara kör
Dyr provrunda, borde låna eller hyra en FS-hoj först.Du som cyklar så pass ofta. Så är det värt och prova!
Vart cyklar du, dvs vilken typ av cykling?
Kör bara stig. När jag kör själv så är det inget som helst problem för då väljer jag ju spår som inte är för stökiga, utan mer flowiga så man kan dra på även nedför. Har däremot kört lite brantare och stenigare 3 av de senaste 4 rundorna, typ ”Laxtrappan” på videon jag la upp ovan. Blir ju stökigt som fan på en hardtail när det är brant och massa vassa stenar mitt i spåret. Bara brant är inget problem.Vart cyklar du, dvs vilken typ av cykling?