Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har varit skeptisk till att man ”behöver” Mtb-specifika sneakers, sk8-sneakers är ju också ganska hårda och platta undertill och har bra grepp. Har man dessutom minst 10 par oanvända sneakers i källaren så känns det ju jävligt onödigt att köpa Mtb-specifika sneakers.
Köpte dock ett par 510 Freerider Pro och jäklar vilken skillnad! Sulorna är ju mycket hårdare, nästan lika styva som mc-boots vilket lett till att smärtan i fötterna näst intill försvann redan efter första rundan. Grymt grepp också, man blir som fastklickad på piggarna. Grymt nöjd!
Åfan. Får nog bli ett par specifika MTB dojjor... Kör med gåiskogenskor men de är ganska rejält mönstrade i sulan och känner ffa att jag tappar i greppet mot pedalerna.
Jag har varit skeptisk till att man ”behöver” Mtb-specifika sneakers, sk8-sneakers är ju också ganska hårda och platta undertill och har bra grepp. Har man dessutom minst 10 par oanvända sneakers i källaren så känns det ju jävligt onödigt att köpa Mtb-specifika sneakers.
Köpte dock ett par 510 Freerider Pro och jäklar vilken skillnad! Sulorna är ju mycket hårdare, nästan lika styva som mc-boots vilket lett till att smärtan i fötterna näst intill försvann redan efter första rundan. Grymt grepp också, man blir som fastklickad på piggarna. Grymt nöjd!
Mitt höger knä har varit halvkass sedan jag var 18 år, men ju mer jag tränar ju mindre ont får jag. Så nej, inte alls.Ni som kör med platta pedaler, upplever ni inga problem men knäna?
Såg grymma ut! Går själv i funderingarna om nya spd skor/pedaler eller nya plattformspedaler/skor har grymmt svårt att bestämma mig för vilket
Lugnets Röda 15 km i Falun idag. Fin cykling en fin dag!
Vet inte faktiskt. Fanns en trippel vid parkeringen och när skulle ner sista 2 km kunde man välja grön, röd el svart... Är det de du menar?Finns dh spåren och dirthoppen kvar?
Blir det mer hardtail än FS för dig nu eller? Fortfarande nöjd med bygget?Blev ut en sväng nu i afton. Nu är ju bara frågan hur lång man ska göra vägen hem! rätt skönt va ute nu när de blivit svalare
Jo, helnöjd trots att bygget spårade ur totalt! (Som de ska vara) jo de blir nästan bara HT för mig just nu. blivit någon enstaka repa med FS sedan jag fick ordning på denna men HT känns ju så mycket rappare. kört 3-4 6 mils pass på denna med skogskörning nästan bara och hittar ingen gång jag skulle känna mig bekvämare med FS.Blir det mer hardtail än FS för dig nu eller? Fortfarande nöjd med bygget?
Hur upplever du dom efter några rundor? Hur är dom i storleken? Små/stora?
De är kanon! Grymt grep och styv sula, hela skon känns stöttande. Kör US11 på dessa och US11 på Nike. Fri frakt och fri retur från adidas hemsida.Hur upplever du dom efter några rundor? Hur är dom i storleken? Små/stora?
Grymt!!
Dagens runda - Best of Honzo style.
Samma tid och kanal imorgon (Eklandaparkeringen, 07:30). Bra start på dagen.Grymt!!
Låter ju jättebra! Ska kika och se om jag hittar några! Bekymmret är vell för mig att jag inte har så stora fötter! har typ 39.5-40 (8-8.5)De är kanon! Grymt grep och styv sula, hela skon känns stöttande. Kör US11 på dessa och US11 på Nike. Fri frakt och fri retur från adidas hemsida.
Om de inte hadde va så satans långt borta!Samma tid och kanal imorgon (Eklandaparkeringen, 07:30). Bra start på dagen.
Det där såg riktigt kul ut.
Dagens runda - Best of Honzo style.
Tips:Låter ju jättebra! Ska kika och se om jag hittar några! Bekymmret är vell för mig att jag inte har så stora fötter! har typ 39.5-40 (8-8.5)
https://www.adidas.se/five-ten-mountain-bike-freerider-pro-shoes/BC0638.html
Ja, det blir nog bättre. Såg nu att frakten på Bike-discount var 20 €.https://www.adidas.se/five-ten-mountain-bike-freerider-pro-shoes/BC0638.html
Tror detta blir billigare. Fri frakt och fri retur samt 15% off om man signar upp sig för nyhetsbrevet.
Tvärtom, galet cool den där!Är man lite knäpp om man fantiserar om titan från 90-talet? T ex https://mobil.blocket.se/annons/uppsala/gt_lightning_titan_26_tum/86364303