Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har kört många varv på den där. Finns inte mycket annat här tyvärr, då blir det småvägar och stigar i skogen men inga spår.
någon som kört här? Bättre förslag på spår i nära anslutning till Halmstad?
OK, tack. Tänkte testa på lördag om det inte ösregnar.Jag har kört många varv på den där. Finns inte mycket annat här tyvärr, då blir det småvägar och stigar i skogen men inga spår.
Det är en trevlig slinga tycker jag även om den är lite kort. Ligger bra skyddad i skogen också så inte hela världen om det är kass väder.OK, tack. Tänkte testa på lördag om det inte ösregnar.
Jag får väl köra några varv.Det är en trevlig slinga tycker jag även om den är lite kort. Ligger bra skyddad i skogen också så inte hela världen om det är kass väder.
Gott! Då kan du trycka en påse chips ikväll!
Smack! 54POE och 172g vikt sparad.
Hehe, ja, det är definitivt planen. Var inte ute efter viktbesparing, gjorde det för att få högre POE. bara byte av kassett hade kunnat spara mig 200g för 1200kr. Kul dock att väga eftersom det var omöjligt att hitta vikten på originalfälgen.Gott! Då kan du trycka en påse chips ikväll!
Första gången jag tyckt att Mtb varit tråkigt. Väldigt platt, kändes som en cyklocross-bana största delen.
Kan nästan gissa att det inte går direkt "downhill" när de skriver såhär
enligt namnen på segmenten i Strava så var det sjukt mycket action på den slingan.
Jag sa ju att det var en CX-bana...
Första gången jag tyckt att Mtb varit tråkigt. Väldigt platt, kändes som en cyklocross-bana största delen.
Visserligen, men det där är knappt mountainbike för mig. Behövs varken dämpning bak eller fram för den slingan.Jag sa ju att det var en CX-bana...
Nä, jag har kört den med en fully rigid och det gick alldeles utmärkt. Du får dra ur till Skedala nästa gång du är nere, där finns det lite mer backar.Visserligen, men det där är knappt mountainbike för mig. Behövs varken dämpning bak eller fram för den slingan.
Ser ut som en date mellan mig och @Pinsam
Du cyklar ju med full face hjälm.. say no more
För mig var det uppenbart.
Haha! Såg dig precis cykla förbi i din gula hjälm och kondom på resten av kroppen.För mig var det uppenbart.