Renadu
Silver
Blåsigt? Vi hade det riktigt blåsigt i Hälsingland idag! Var kämpigt med fläskcykeln!Blev en skogstripp på 27km idag, tog en vätskepaus vid Mälaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blåsigt? Vi hade det riktigt blåsigt i Hälsingland idag! Var kämpigt med fläskcykeln!Blev en skogstripp på 27km idag, tog en vätskepaus vid Mälaren.
Ja, väldigt blåsigt. Blev riktigt tung motvind hem.Blåsigt? Vi hade det riktigt blåsigt i Hälsingland idag! Var kämpigt med fläskcykeln!
Finns det bra med dirt-banor i Stockholms området? Skogås?
Nu vill jag bygga! Hatar att väntar på paket.
Ingen aning, bor i GBG.Finns det bra med dirt-banor i Stockholms området? Skogås?
Hahaha, var helt säker på att du bodde i Stockholm!Ingen aning, bor i GBG.
Här är det skralt.
Du är inte ett dugg sugen på att få den klar och ta premiärturen.....
Börjar så sakteliga se ut som en cykel.
Jo, som fan! Hade nog mekat halva natten om jag inte var tvungen att först invänta allt kablage som ska komma med posten imorgon.Du är inte ett dugg sugen på att få den klar och ta premiärturen.....
Ser riktigt fin ut! Ser fram mot recension
Blam! 100% färdig, dock ej på fotot.
Snyggt! Gissar att delarna som blev över ganska exakt går att pussla ihop till en kona i originalutförande?
Blam! 100% färdig, dock ej på fotot.
Hehe, inte långt ifrån i alla fall. Fattas framhjul, stam och drivpaket.Snyggt! Gissar att delarna som blev över ganska exakt går att pussla ihop till en kona i originalutförande?
Färgen var mest en slump utifrån den geometri jag sökte. Har kollat på andra ramar också men gillar ju rea.Ser grym ut, bra jobbat Yonsson. Helrätt med allt svart också. Saknar min stulna trek remedy..
Jag tror och hoppas att du vänjer dig vid pedalerna, jag kör med rätt lös inställning så att man kommer ut enkelt, men det är nog en smaksak Trist med växelörat.....Idag gjorde jag min andra tur med clipless-pedaler. Första turen var igår och då körde jag mest efter väg, inga svårigheter då. Men idag, då jag jag körde mer tekniska stigar.... hur fasiken hinner folk ta sig ur pedalerna om man t.ex. halkar till på en sten? Ramlade två gånger idag och sista vurpan resulterade i böjt växelöra...
Ja det var lite tråkigt, men har en ett till öra i reserv. Just nu har jag 15° spel.Jag tror och hoppas att du vänjer dig vid pedalerna, jag kör med rätt lös inställning så att man kommer ut enkelt, men det är nog en smaksak Trist med växelörat.....
Och första gången jag satte ett så stort hopp.Kladdigt men kul! Första gången med snabbisen i Änggårdsbergen.
Borde finnas två sätt att göra.Skaffat en garmin 520 plus till säsongen.. läste på lite dåligt innan, tydligen måste man bunkra upp med kartorna innan.
Att lägga in trailforks var inga problem.
Men om vill lägga in en annan rutt, t.ex till en restaurang. Är det Strava som gäller? Laddade ner appen men förstår ärligt talat inte hur den fungerar. Hade hoppats på en mer klassisk GPS funktion man kunde skriva in själv..