Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grisryggen och...korsningen vid Kotten?
Från dagens runda. Svårt att tro att vi bor i samma land.
Grisryggen och uppe på kullen innan Preachers/Sandiga/Getingboet.Grisryggen och...korsningen vid Kotten?
Du är grym på att handla!
SM i shopping. Blir kul det här!
Kan inte låta bli! Kassett behövde jag faktiskt. Resten kanske var lite onödigt men kul.Du är grym på att handla!
Får man fråga varför du inte stöttade lokalt, butiken i Täby?Cykelvasan 2020! Scott Scale 940.
Var kör man bäst i Täby (Gribbylund)??
Du är är grym på att handla!
Jo ibland känns det rätt att byta allt till nytt när man ändå är i gång! Vad jag har för mig så slits kedjan ut först, sedan kassetten och sist framdrevet.Kan inte låta bli! Kassett behövde jag faktiskt. Resten kanske var lite onödigt men kul.
Fullt logiskt så tänkte jag att om jag byter kassett så borde jag byta drev fram och kedja samtidigt, för att få jämnt slitage. Tror dessutom min kedja är lite för kort. När jag ändå ska byta drev så kan jag lika gärna gå över till bättre vevaxel och kolfibervevar, beställt lite kortare vevar också för att få mindre islag. Grepp och sadel var billigt.
Beror nog på kvalitetsnivå, men ja, den ordningen blev det för mig.Jo ibland känns det rätt att byta allt till nytt när man ändå är i gång! Vad jag har för mig så slits kedjan ut först, sedan kassetten och sist framdrevet.
Det var en prissänkt fjolårsmodell och Täby butiken hade inget exemplar kvar. Så därför blev det köp i Häggvik.Får man fråga varför du inte stöttade lokalt, butiken i Täby?
Från Gribban så har du nära att köra Stolpaskogen -> Löttingekullen -> Roslagsleden/Stalles gula. Perfekt för den hojen du köpt.
Om du googlar stalles gula hittar du den på trailforks/happy. Från den är det enkelt att åka vidare på Roslagsleden.
Gott att se!
Coolt! Det gäller att börja tidigt!Kunde inte låta bli att ge mig ut idag så det blev tre mil via havet och lekplatsen med dottern där bak. Sjukt nöjd med att jag byggde ihop denna så att vi kan köra tillsammans, hon tycker att det är riktigt kul. Extra kul när man fick cykla tre kilometer ute i vattnet också för att någon tyckte att det var en bra idé.
Japp, det stämmer!Coolt! Det gäller att börja tidigt!
Vita bandet, Simstadion?
Helrätt!Japp, det stämmer!
Hon har redan fått en egen cykel också.
Kojstigen...?Premiärtur för året igår.
Äntligen sol
FFFKojstigen...?