Du har sett den;
https://klocksnack.se/threads/mtb-tråden.76972/page-59#post-3389072
....och här är allt jag kunde hitta på Strava;
Helt makalöst bra! Så där ska en cykel se ut, inte som dagens Diesel-modeller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har sett den;
https://klocksnack.se/threads/mtb-tråden.76972/page-59#post-3389072
....och här är allt jag kunde hitta på Strava;
Matchar pedalerna nya handtagen då?
Pimpat lite med nya handtag och sexiga klistermärken. Kan ju inte rulla runt med GSHOCK-klister när jag har Garmin på mig.
Bra tänkt! Inga av pedalerna jag kan tänka mig finns i grått. Köper nya snow Camo när de finns i lager igen.Matchar pedalerna nya handtagen då?
Om jag tycker detta är kul på riktigt sen så kommer jag köra samma grepp som du fast i turkos och köpa matchande pedaler
Jag körde hemmavasan 45 i lördags, startade tidigt för att slippa värsta värmen, men blev varmt ändå... terrängen var bitvis ”svår”Lite pill innan det blir hemma Vasan, tur att jag bara ska köra 32km med tanke på både värmen och den obefintliga grundkonditionen..
Det där ser betydligt stökigare ut än den turen vi togJag körde hemmavasan 45 i lördags, startade tidigt för att slippa värsta värmen, men blev varmt ändå... terrängen var bitvis ”svår”
Jag och två andra cyklade Kinnekulleleden. Turen var klart höjdpunkten på hela sommaren hittills!
DEN KAN BLI DIN!Helt makalöst bra! Så där ska en cykel se ut, inte som dagens Diesel-modeller
Underlaget var väldigt varierande, kul!Det där ser betydligt stökigare ut än den turen vi tog
Vad är det där för cykel? Ser ball ut.
Pimpat lite med nya handtag och sexiga klistermärken. Kan ju inte rulla runt med GSHOCK-klister när jag har Garmin på mig.
DEN KAN BLI DIN!
Ähh, köör!Jag hade garanterat njutit av att cykla på den Men den här gången måste jag motstå impulserna och agera lite ekorre med pengarna.
Ähh, köör!
Är inte impulsköpen de bästa köpen?!
Vad är det där för cykel? Ser ball ut.
Det är onsdag idag!På onsdag ska denna komma med DHL
Så nu kommer ju nästa fråga. Cykeln är ju lite fattig på färg och har förstått att man MÅSTE ha coola pedaler. Såg att det fanns modellspecifikt ramskydd för "chainstay" på crc som jag tänkte beställa och undrar då om man ska köpa pedaler på samma gång. Men vilka och vad tror ni blir en kul färgkombo? Att de ska vara i metall vill jag.
Hade kikat lite på dmr v12 i röd men dom var ju slut på lager.
Bra observerat!Det är onsdag idag!
Kanonbild!Ute med denna trail nu, känns helrätt. Tror jag hittat hem
Ska du cykla i Änggårdsbergen så ska du inte ha en XC-hoj, då ska du ha en trail-hoj. Och bränn inte hög fart på gruset där folk går/springer, blir ett jävla liv då.Ute med denna trail nu, känns helrätt. Tror jag hittat hem
Haha, ja. Cyklat där tidigare litegrann. Man säger snällt ”Hej heej..” till flanörerna, ingen svarar utan stannar upp 50m innan man passerar i 2km/h och ställer sig lite vid sidan, så där charmigt demonstrativt. Men men, man får vara respektfull såklart, förstår att det säkert hänt grejer.Ska du cykla i Änggårdsbergen så ska du inte ha en XC-hoj, då ska du ha en trail-hoj. Och bränn inte hög fart på gruset där folk går/springer, blir ett jävla liv då.
Ungefär 250 höjdmeter / mil lär det bli i ÄGB, stor skillnad mot många andra terräng. Välkommen!
Nice! Ser väldigt bra ut och vad är bättre än fredagspaket?Idag kom det paket!
Mer välpackat är jag förväntade mig
Dags att börja meka ihop
Fanns inga tydliga instruktioner för hur man skulle montera reflexerna så det får jag googla lite på.
Färdig!
Eller nä!
Sådär då. Nu ska man bara komma ut i skogen också
Första intrycken är gedigen, STOR och bromsarna tar kass. Antar att de måste bromsas in lite för att bita bättre.
Trots storleken förvånansvärt enkel att få upp på bakhjulet. Manuals får jag börja träna mer på. Blev helt klart mer cykel att lyfta upp på det sättet.
Men en jäkligt bra fredags hittils
Äntligen! Skulle rekommendera att du sågar ner styret till 780mm efter ett tag. Det blir lite väl mycket traktorstyrning med 800mm.Idag kom det paket!
Mer välpackat är jag förväntade mig
Dags att börja meka ihop
Fanns inga tydliga instruktioner för hur man skulle montera reflexerna så det får jag googla lite på.
Färdig!
Eller nä!
Sådär då. Nu ska man bara komma ut i skogen också
Första intrycken är gedigen, STOR och bromsarna tar kass. Antar att de måste bromsas in lite för att bita bättre.
Satan va mkt bredare 800mm styre är jämfört med gamla hojen på 600mm
Trots storleken förvånansvärt enkel att få upp på bakhjulet. Manuals får jag börja träna mer på. Blev helt klart mer cykel att lyfta upp på det sättet.
Men en jäkligt bra fredags hittils
Haha ja det känns väldigt brett! Tänkte börja med att flytta in allt på styret lite för att se när det känns bra sen efter det kapa.Äntligen! Skulle rekommendera att du sågar ner styret till 780mm efter ett tag. Det blir lite väl mycket traktorstyrning med 800mm.