Man längtar ut när man ser den platsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man längtar ut när man ser den platsen.
Det finns inga med bred läst? Blir de för långa med lite svett osv kanske foten glider vid framfoten?Fick hem mina five ten freerider idag.
Provade först 43 1/3 för jag tänkte att de nog skulle vara mest rätt storlek. Men blev förvånad när de kändes lite trånga.
Provade sen 44 och tyckte de satt bättre.
Mätte sen mina vanliga skor (42) och de var 280mm invändigt. Vilket var samma mått som Five ten 44.
Känns väldigt märkligt att jag skulle ha 44 men vågar inte köra på storleken mindre om de inte töjer sig ordentligt. Så är väldigt förvånad att @Chrisse med bredare fötter än jag kunde köra på 43 1/3
Skulle de nu visa sig att skiten blir för stort efter några vändor får jag väl sälja dom och köpa storleken mindre till nästa par. Men är känslig när det kommer till tryck i sidled på lästen.
Fick hem mina five ten freerider idag.
Provade först 43 1/3 för jag tänkte att de nog skulle vara mest rätt storlek. Men blev förvånad när de kändes lite trånga.
Provade sen 44 och tyckte de satt bättre.
Mätte sen mina vanliga skor (42) och de var 280mm invändigt. Vilket var samma mått som Five ten 44.
Känns väldigt märkligt att jag skulle ha 44 men vågar inte köra på storleken mindre om de inte töjer sig ordentligt. Så är väldigt förvånad att @Chrisse med bredare fötter än jag kunde köra på 43 1/3
Skulle de nu visa sig att skiten blir för stort efter några vändor får jag väl sälja dom och köpa storleken mindre till nästa par. Men är känslig när det kommer till tryck i sidled på lästen.
Jag tycker FiveTen-skorna är ganska smala i enlighet med resten av Adidas sortiment. De enda bredare jag har hittat är FiveTen Freerider EPS. Jag har höga versionen för höst/vinter.Det finns inga med bred läst? Blir de för långa med lite svett osv kanske foten glider vid framfoten?
Ingen aning, brukar researcha allt jag köper till förbannelse men orkade inte denna gång. Möjligt att de känns för stora eller smala efter några åk. Är det så får jag väl sälja de vidare och kika efter andra.Det finns inga med bred läst? Blir de för långa med lite svett osv kanske foten glider vid framfoten?
Har inte haft så stora problem. Brukar mest undvika att köpa skor som känns för smalaDin bästa vän om du har tryckkänsliga fötter
Hjärtats Filtringar för tryckavlastning 24 st - Apotek Hjärtat
Köp Hjärtats Filtringar för tryckavlastning 24 st. Snabba & smidiga leveranser. Handla tryggt & enkelt online eller från ett Apotek Hjärtat nära dig!www.apotekhjartat.se
Nya goggles?Från dagens tur! Är väldigt glad att jag kommit igång med denna hobbyn, mycket tack vare er här i tråden
Testade att köra utan haka på hjälmen heheNya goggles?
Har du däck och fälg som klarar tubeless?Lite goda råd till en glad amatör!
Ska man konvertera o köra ”tubeless”?
För o nackdelar i verkliga livet?
Japp de är ”tubeless ready”, så det ska bara vara att köpa kitet och köra....Har du däck och fälg som klarar tubeless?
+Du kan köra lägre tryck utan klämpunka.
-Läcker gärna lite mellan rundorna.
Jag har inte fått punka en enda gång de senaste 100 milen. Kör med 1.55bar fram och 1.65bar bak. Har inte heller behövt fylla på vätska, även om det är dags att kolla fram.Japp de är ”tubeless ready”, så det ska bara vara att köpa kitet och köra....
Upplever du att de ”håller” bättre än slang? (Brukar själv få byta/laga slang 2-5 gånger per säsong - vilket vore fantastisk skönt o slippa, även om slanglöst inte är helt underhållningsartist heller som jag förstår det...)
Bra röv!!!Dagens dropp.
Det är därför jag bara har tighta byxor.Bra röv!!!