• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MTB-tråden

Fel storlek. Men handpenning är lagd, leverans i februari/mars.
Kul att höra! En god vän väntar på en Hei Hei, med leveransestimatet något senare.

Med rådande omvärldsläge är det nog dessvärre bara att hoppas att det håller - jag lade beställning (och betalning...) på en ram i juli som skulle levereras i början av oktober. Sen blev det v44, sen v46 och nu är det v50. Jag är nog inte direkt tvärsäker på det datumet heller, känner jag.

Kul att höra! En god vän väntar på en Hei Hei, med leveransestimatet något senare.

Med rådande omvärldsläge är det nog dessvärre bara att hoppas att det håller - jag lade beställning (och betalning...) på en ram i juli som skulle levereras i början av oktober. Sen blev det v44, sen v46 och nu är det v50. Jag är nog inte direkt tvärsäker på det datumet heller, känner jag.
MTB-ram?

1CCDB4D6-3119-471F-8A73-66D9B1FC83E0.jpeg

Var såklart tvungen att köpa Fox LE-goggles som matchar min LE-tröja men varför tillverkar de jäklarna glaset i smör? Fick mikrorepor så fort jag skulle torka av dem, sjukt irriterande. 😡

Givetvis kan det bli förseningar. Och det skulle förstås vara surt, men jag försöker aldrig att oroa mig i förväg för sådant jag inte kan kontrollera. Vi håller ju på med klockor - så att vänta på fabriker och servicecentran är något vi är vana vid :D

Vad har du beställt?

Ryktet på stan säger att Scott i stort sett sålt ut hela modellår 2021. Min Cannondale Scalpel är just nu leveransbekräftad till början av januari. Om jag vill byta färgschema får jag vänta till mitten av maj 2021. Nästan så man ska vara glad om man får tag på en ny cykel. Musette skrev ett inlägg med dessa undertoner (naturligtvis beklagade de situationen) för någon vecka sedan på sin instagram.

Tillbaka
Topp