Den där lilla flärpen under framhjulet. Gör det verkligen någon nytta? Har funderat på att montera dit men mest för att de ser fräckt utKan man cykla utan framstänka så räknas underlaget som torrt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där lilla flärpen under framhjulet. Gör det verkligen någon nytta? Har funderat på att montera dit men mest för att de ser fräckt utKan man cykla utan framstänka så räknas underlaget som torrt.
Mest att det skyddar gaffelbenen.Den där lilla flärpen under framhjulet. Gör det verkligen någon nytta? Har funderat på att montera dit men mest för att de ser fräckt ut
Lite stänk kan man leva med, men helst vill man slippa häst- och hundbajs i nyllet. Och skydda gaffeln, ja.Mest att det skyddar gaffelbenen.
Kan även tycka det blir lite mindre stänk i ansiktet med den på
Blir lätt att man blir mångfärgad precis som hösten, blå, gul och grön.Löv må vara fint på bild men fy fan vad halt det blir
Väldigt snygg position.
KBK!Har i flera år varit sugen på att prova på MTB men har inte kommit till skott. Tänker mig att en HT skulle vara lämplig och jag kollar just nu på en Grand Canyon 8. Kommer inte bli någon aggressiv nedförsåkning. Skulle uppskatta om någon med bättre kunskap än en själv kunde ta en titt hur komponenterna står sig mot andra HT’s under 20k. Tackar på förhand.
Så vad säger ni? Är det bara att slå till?
Vitus cyklar brukar sälja slut rätt fort ja. Jag hade tur och var snabb nog att klicka hem den enklaste av Sentier (Deore). Den har inga värstingkomponenter men iaf thru-axlar fram och bak med boost. 130mm gaffel och singelklinga. Så vill jag uppdatera något senare så går ju det.Tillgängligheten på Vitus Sentier är väl begränsad? Konan ska jag titta mer på!
Det enda uppenbara som man kan sakna som nybörjare är dropper post men den är varken dyrt eller svårt att installera.Vitus cyklar brukar sälja slut rätt fort ja. Jag hade tur och var snabb nog att klicka hem den enklaste av Sentier (Deore). Den har inga värstingkomponenter men iaf thru-axlar fram och bak med boost. 130mm gaffel och singelklinga. Så vill jag uppdatera något senare så går ju det.
Har inte direkt någonting att jämföra med och har väl bara hunnit vara iväg 5-6 vändor med den.
Känns väldigt kompetent för att endast kosta 10k dock. Nu är det jag som är begränsningen och inte cykeln. Är väldigt ny på detta dock.
Jag köpte nyligen en BMC Twostroke AL till frugan. Vi har ännu inte fått den levererad så jag kan inte uttala mig om kvaliteten eller åkegenskaperna, men är tillsynes en vass XC-raket. Annars är en klassiker att rekommendera Kona Honzo eller Commencal Meta HT (beroende på hur mkt du vill utmana dig själv utför). Canyon ger mycket för pengarna, men deras mtbs är något föråldrade rent geometrimässigt, men vissa undantag finns såklart.Har i flera år varit sugen på att prova på MTB men har inte kommit till skott. Tänker mig att en HT skulle vara lämplig och jag kollar just nu på en Grand Canyon 8. Kommer inte bli någon aggressiv nedförsåkning. Skulle uppskatta om någon med bättre kunskap än en själv kunde ta en titt hur komponenterna står sig mot andra HT’s under 20k. Tackar på förhand.
Lite lätt kladdigt jaFår vara hur kladdigt det vill, ändå skönt komma ut en dag som denna
Ser skönt ut med lite värme iafEfter två veckors krasslighet var det skönt att komma ut bland åsnor o kossor igen...
Men det känns i kroppen efter 5 timmar och en vurpa delux
Jag ska kanske inte klagaSer skönt ut med lite värme iaf
Vet inte om du redan köpt men alternativ kan också vara Orbea Laufey finns lite olika versioner H10/H30 och Ltd men H30 räcker generellt långt och är absolut konkurrenskraftig jämfört med övriga som nämns. Annrs är ju Ragley Big Al och Nukeproof Scout också vettiga skulle jag säga.Har i flera år varit sugen på att prova på MTB men har inte kommit till skott. Tänker mig att en HT skulle vara lämplig och jag kollar just nu på en Grand Canyon 8. Kommer inte bli någon aggressiv nedförsåkning. Skulle uppskatta om någon med bättre kunskap än en själv kunde ta en titt hur komponenterna står sig mot andra HT’s under 20k. Tackar på förhand.
Bra rumpa, funderar på att vaxa den lagom till jul.Dagens studie av Chrisses rumpa.
Helt sjukt ju för fan, du har fångat en yeti på film!!Dagens studie av Chrisses rumpa.
Grym kvalle! Jag behöver helt tydligt ny telefon.