Klart du ska ha ny mobil, köp!!Grym kvalle! Jag behöver helt tydligt ny telefon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska ha ny mobil, köp!!Grym kvalle! Jag behöver helt tydligt ny telefon.
Du kommer bli sjukt snabb i spåret
Man kan aldrig ha för många hjälmar, om de matchar sina goggles. Och man kan aldrig ha för många goggles.
BOOM! 33 sekunder på Laxtrappan och därmed en fullständig krossning av samtliga ”vänskapliga konkurrenter”.Du kommer bli sjukt snabb i spåret
BOOM! 33 sekunder på Laxtrappan och därmed en fullständig krossning av samtliga ”vänskapliga konkurrenter”.
Så sjukt roligt att kolla gamla videos.
2019 på hardtail
2020
Viss skillnad jaSå sjukt roligt att kolla gamla videos.
2019 på hardtail
2020
Grym progress! Snyggt!Så sjukt roligt att kolla gamla videos.
2019 på hardtail
2020
Svårt att bedöma storleken på bild bara sådär men jo, den ser lite liten ut. Är det 26"?Jag har denna enkla MTB. Precis varit ute på en tur. Tycker ni ramen ser väldigt liten ut till mig som är 185 cm?
Hur ska man se det?Jag har denna enkla MTB. Precis varit ute på en tur. Tycker ni ramen ser väldigt liten ut till mig som är 185 cm?
Du har väl skills? Tänker att sadeln är väldigt högt upp.Hur ska man se det?
Fast den är ju vintageDu har väl skills? Tänker att sadeln är väldigt högt upp.
26 tums hjul och med sträckt ben är knät i nivå med övre delen av ramen. Jag tänker att den blir mer lätthanterlig med liten ram men sämre vid landsvägskörning.
Semi. Har en Univega från 1996 också...
Kul, jag ser att vi har nästan likadana cyklarAlltid mysigt att cykla i mörker.
Jag har 29”, annars i princip exakt sammaKul, jag ser att vi har nästan likadana cyklar
Har inte testat en modern MTB. Brukar mest kneta fram på gamla Crescent 40-50 talare så jag tycker det går väldigt smidigt på mina MTB. Men är skillnaden på en millenieskifte MTB och en 2020 som gamla slalomskidor och Carving?Fast den är ju vintage
Storleken är nog minsta bekymret om du vill ja en ”korrekt” hoj utifrån dagens mått mätt.
Har inte testat en modern MTB. Brukar mest kneta fram på gamla Crescent 40-50 talare så jag tycker det går väldigt smidigt på mina MTB. Men är skillnaden på en millenieskifte MTB och en 2020 som gamla slalomskidor och Carving?
Beror väl på terrängen. Jag har provat en några år gammal XC-hoj med brant gaffelvinkel i några 100 meter och det är det mest obehagliga och läskigaste jag någonsin gjort. Så ja, en modern geometri gör extremt mycket, framförallt när det går utför.Har inte testat en modern MTB. Brukar mest kneta fram på gamla Crescent 40-50 talare så jag tycker det går väldigt smidigt på mina MTB. Men är skillnaden på en millenieskifte MTB och en 2020 som gamla slalomskidor och Carving?
Ja kan tänka mig det. Mer lutning på gaffeln på de nya.Beror väl på terrängen. Jag har provat en några år gammal XC-hoj med brant gaffelvinkel i några 100 meter och det är det mest obehagliga och läskigaste jag någonsin gjort. Så ja, en modern geometri gör extremt mycket, framförallt när det går utför.
Med modern geometri fixar man i princip allt även om slaglängden bestämmer hur fort det går.
Och lägre BB, och längre reach, och kortare stam, och bredare styre, och fetare gafflar, och större hjul, och bredare hjul osv.Ja kan tänka mig det. Mer lutning på gaffeln på de nya.