Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yellow Claw spelar 10 sep på Göta källare, ska nog gå bara för att se om det är så galet live som det verkar..Har sett dom här live i Amsterdam, mäktigt trots att jag inte gillar sån typ av musik. Dock är den här låten grym!
Yellow Claw spelar 10 sep på Göta källare, ska nog gå bara för att se om det är så galet live som det verkar..
Fredag idag! Firas med deephouse.
Jag hittade den! Virtual Xmas '93. Klippet startar 32 minuter in med Edge of Forever...Ha, ha. Skönt.
Du kanske kan googla fram videon där Eddie Bengtsson tappar texten under en livespelning och bara sjunger "space, space, space" eller liknande? Jag hittar inte den men har för mig att den är underbar.
Känner igen det där. Möjligt att det finns en bootleg med den konserten kanske!?
Mashups. Skoj. Tack för tipset, grym video
Den kanske bästa mashup:en som någonsin har skapats.
Opus är helt fantastisk, vilken låt alltså!Lär han spela på föreställningen, må du drabbas av den värsta tänkbara magsjukan du någonsin har upplevt @snoozarn
Livet är orättvist.
Inspelad bland graffitin i Rågsveds/Snösätras industriområde, gå dit och kolla, det är sjukt nice.
Inspelad bland graffitin i Rågsveds/Snösätras industriområde, gå dit och kolla, det är sjukt nice.
OBS dock i dagsljus annars är säkerheten inte garanterad
Jag tror inte att jag längre skulle klara av att dansa fem timmar i sträck oavsett vilken musik som spelas...Sådär lagom fint gung, perfekt i bakgrunden på jobbet. Skulle dock aldrig klara av att dansa i nästan fem timmar till sådan musik.