• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Musik!

Har vi några hardstyle fantaster på KS?
Drar till med en klassiker från den tiden Headhunterz faktiskt gjorde bra hardstyle;

Hehe, stämmer. Boilerroom kör på det viset. Bara inbjudna dessutom som får komma in tydligen, har även varit Boilerroom i Stockholm. :)
Inte sådana festerna som i Kårhusets källare då? Mitt värsta var när jag stod på typ en EU-pall vid dansgolvets kant, precis framför en rökmaskin.
Fråga: Kan en rökmaskin påverka en CD-spelare?
Svar: Ja, sprutar rökmaskinen in i CD-spelaren så händer det saker.

Har vi några hardstyle fantaster på KS?
Näe. Inte hos mig i alla fall. Jag har väldigt svårt för distortion. Ett av mina stora nerköp i yngre år var när jag impulsköpte Front 242s 06:21:03:11 Up Evil eftersom Headhunter är så fantastiskt bra. Jag tror inte att jag har lyckats lyssna igenom hela den skivan...

Kul att se andra som också gillar Len Faki! Känns som att techno/tech-house scenen inte är speciellt stor här i Svearike. Därför ska det bli ännu roligare att dra till Mexiko 10 dagar för BPM:)
Är öppen för det mesta men tech-house & techno är fan det bästa. Fett med BPM, visste inte att det håller på i 10 dagar, sinnes. Vad kostar biljetter? :)

Tillbaka
Topp