Givet. Sitter med denna i bakgrunden. 47.40 in i klippet, det är grejer detFredags techno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givet. Sitter med denna i bakgrunden. 47.40 in i klippet, det är grejer detFredags techno
Står han nere på dansgolvet?Givet. Sitter med denna i bakgrunden. 47.40 in i klippet, det är grejer det
Hehe, stämmer. Boilerroom kör på det viset. Bara inbjudna dessutom som får komma in tydligen, har även varit Boilerroom i Stockholm.Står han nere på dansgolvet?
Det kanske är dax att skruva upp tempot med lite psykedelisk trance...
Inte sådana festerna som i Kårhusets källare då? Mitt värsta var när jag stod på typ en EU-pall vid dansgolvets kant, precis framför en rökmaskin.Hehe, stämmer. Boilerroom kör på det viset. Bara inbjudna dessutom som får komma in tydligen, har även varit Boilerroom i Stockholm.![]()
Näe. Inte hos mig i alla fall. Jag har väldigt svårt för distortion. Ett av mina stora nerköp i yngre år var när jag impulsköpte Front 242s 06:21:03:11 Up Evil eftersom Headhunter är så fantastiskt bra. Jag tror inte att jag har lyckats lyssna igenom hela den skivan...Har vi några hardstyle fantaster på KS?
Det kan vara ett av de coolaste albumomslagen någonsin. Daaaamn. Jag såg ett väldigt ehm "hängivet" fan som hade hela pansarvagnen intatuerad på ryggen en gång vid en konsert med dem en gång. Dedikerat.Tunggung om ett tuggummi
Häftigt. Kablar är kulAllt analogt?
Givet. Sitter med denna i bakgrunden. 47.40 in i klippet, det är grejer det
Är öppen för det mesta men tech-house & techno är fan det bästa. Fett med BPM, visste inte att det håller på i 10 dagar, sinnes. Vad kostar biljetter?Kul att se andra som också gillar Len Faki! Känns som att techno/tech-house scenen inte är speciellt stor här i Svearike. Därför ska det bli ännu roligare att dra till Mexiko 10 dagar för BPM![]()
Är öppen för det mesta men tech-house & techno är fan det bästa. Fett med BPM, visste inte att det håller på i 10 dagar, sinnes. Vad kostar biljetter?![]()