Laddar upp med 70 tals kvalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt gung! Trodde inte det först.Varsågoda.
Nice! Vilket är deras bästa album enligt dig?Skönt att snart få höra dessa live igen!
Kluven mellan Lost Together // Lost Forever och det senaste - det känns som att de landat i sitt sound på senaste tiden.Nice! Vilket är deras bästa album enligt dig?
Skall lyssnas på, tack för tipset!Kluven mellan Lost Together // Lost Forever och det senaste - det känns som att de landat i sitt sound på senaste tiden.
Gravedigger, Nihilist, Gone with the Wind, Doomsday, Broken Cross, A Match made in Heaven är alla bra tips!Skall lyssnas på, tack för tipset!
Den där låten, och filmen den förekommer i, är mästerliga. Jag fattar inte varför vissa envisas med att se ”Fifty shades of gråhandel”.Möte i natt, glöm inte lösenordet.
Fan vad grymtJag spontanköpte en Slayerbiljett i somras när det var utsålt och räknade med att hitta nån i bekantskapskretsen att hooka upp med men det är tunnsått med polare som ska gå så om nån vill umgås (ståplats) på onsdag 5/12 så hör gärna av dig!
Lycklig och lycklig, så jävla trevlig är jag inte men hyfsat schysst och har ibland mina poänger men jag däremot blir lycklig om jag hittar någon att hänga med, det kan annars lätt bli tradigt eftersom hela spelningen är sisådär 5-6 timmar in alles. Men tack för att du tror på min vinnande personlighetFan vad grymt
Du kommer göra någon man/kvinna lycklig med det erbjudandet.
Hade själv inte tvekat men är i Dallas på klockrelaterat ärende så får önska ett trevligt gig istället
Så det kan jämföras med den tysta gemenskapen som uppstår på ett trångt flyg, den är tidvis obekväma, lätt otrevliga....men man avslutar alltid med nicken i gången...man har ändå bondat.Lycklig och lycklig, så jävla trevlig är jag inte men hyfsat schysst och har ibland mina poänger men jag däremot blir lycklig om jag hittar någon att hänga med, det kan annars lätt bli tradigt eftersom hela spelningen är sisådär 5-6 timmar in alles. Men tack för att du tror på min vinnande personlighet
Jag spontanköpte en Slayerbiljett i somras när det var utsålt och räknade med att hitta nån i bekantskapskretsen att hooka upp med men det är tunnsått med polare som ska gå så om nån vill umgås (ståplats) på onsdag 5/12 så hör gärna av dig!
Det vore trevligt men tyvärr opraktiskt. Tack ändå för tankenByt den annars mot en biljett till Köpenhamn på måndag, så kan du hänga med mig o tre kompisar!
Antar att biljetterna är slutsålda?..Byt den annars mot en biljett till Köpenhamn på måndag, så kan du hänga med mig o tre kompisar!