• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag spontanköpte en Slayerbiljett i somras när det var utsålt och räknade med att hitta nån i bekantskapskretsen att hooka upp med men det är tunnsått med polare som ska gå så om nån vill umgås (ståplats) på onsdag 5/12 så hör gärna av dig!
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag spontanköpte en Slayerbiljett i somras när det var utsålt och räknade med att hitta nån i bekantskapskretsen att hooka upp med men det är tunnsått med polare som ska gå så om nån vill umgås (ståplats) på onsdag 5/12 så hör gärna av dig!
Fan vad grymt :)
Du kommer göra någon man/kvinna lycklig med det erbjudandet.
Hade själv inte tvekat men är i Dallas på klockrelaterat ärende så får önska ett trevligt gig istället :woot::cool:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Fan vad grymt :)
Du kommer göra någon man/kvinna lycklig med det erbjudandet.
Hade själv inte tvekat men är i Dallas på klockrelaterat ärende så får önska ett trevligt gig istället :woot::cool:
Lycklig och lycklig, så jävla trevlig är jag inte men hyfsat schysst och har ibland mina poänger men jag däremot blir lycklig om jag hittar någon att hänga med, det kan annars lätt bli tradigt eftersom hela spelningen är sisådär 5-6 timmar in alles. Men tack för att du tror på min vinnande personlighet :)
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Lycklig och lycklig, så jävla trevlig är jag inte men hyfsat schysst och har ibland mina poänger men jag däremot blir lycklig om jag hittar någon att hänga med, det kan annars lätt bli tradigt eftersom hela spelningen är sisådär 5-6 timmar in alles. Men tack för att du tror på min vinnande personlighet :)
Så det kan jämföras med den tysta gemenskapen som uppstår på ett trångt flyg, den är tidvis obekväma, lätt otrevliga....men man avslutar alltid med nicken i gången...man har ändå bondat.
Jag tror på dig och din personlighet, you are glowing and winning :)
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Jag spontanköpte en Slayerbiljett i somras när det var utsålt och räknade med att hitta nån i bekantskapskretsen att hooka upp med men det är tunnsått med polare som ska gå så om nån vill umgås (ståplats) på onsdag 5/12 så hör gärna av dig!

Byt den annars mot en biljett till Köpenhamn på måndag, så kan du hänga med mig o tre kompisar!
 
Topp