• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

wadbro

Cartier
2-Faktor
Ser enormt mkt fram mot LoG, har lyssnat in mig på Obituary som växer för varje lyssning men Anthrax har jag alltid haft svårt för.

Missade Obituary, o Anthrax är... ja, Anthrax. Lite småskoj under 6 låtar, sett dom ett par ggr innan men har inte en enda av dom ggr på näthinnan/minnet.
LoG va sjukt bra! Bara dom va värt entrén!
Slayer gjorde vad dom skulle. Surt att Gary fått åka hem men men... Tog ett par låtar innan dom kom igång men sen va det inget snack. Grym show, mkt ljus o framförallt - eld!!!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Missade Obituary, o Anthrax är... ja, Anthrax. Lite småskoj under 6 låtar, sett dom ett par ggr innan men har inte en enda av dom ggr på näthinnan/minnet.
LoG va sjukt bra! Bara dom va värt entrén!
Slayer gjorde vad dom skulle. Surt att Gary fått åka hem men men... Tog ett par låtar innan dom kom igång men sen va det inget snack. Grym show, mkt ljus o framförallt - eld!!!
Obituary var tråkiga men i övrigt, jag är överväldigad...
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Spotify 2018 Wrapped finns nu!

https://spotifywrapped.com/sv/

2018wrapped.PNG
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Top 2 var helt korrekt. Manson är ju solklart världens bästa artist. Men [Amatory] är favoritbandet! Någon som vill hänga med till St. Petersburg på en helt vrickad konsert? :pirate::pirate:
Screenshot_20181206-132544.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor

M.L.

Vacheron
2-Faktor
En grupp som sällan uppmärksammas. De var tyvärr långt, långt före sin tid. Utan Suicide hade t ex inte Springsteen gjort sitt bästa album, "Nebraska".
Lyssna gärna på deras Magnum Opus "Frankie Teardrop"
Eller den mindre lyssnarovänliga "Rocket USA"!
Eller varför inte den nästan hitvänliga "Dream Baby Dream"?
 
Senast ändrad:
Topp