Det vore trevligt men tyvärr opraktiskt. Tack ändå för tanken
Ja, förstår det, tänkte iallafall kolla.
Sjukt taggad inför kvällen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vore trevligt men tyvärr opraktiskt. Tack ändå för tanken
Tog 8 minuter o sälja slut dom!Antar att biljetterna är slutsålda?..
Ser enormt mkt fram mot LoG, har lyssnat in mig på Obituary som växer för varje lyssning men Anthrax har jag alltid haft svårt för.Ja, förstår det, tänkte iallafall kolla.
Sjukt taggad inför kvällen...
Ser enormt mkt fram mot LoG, har lyssnat in mig på Obituary som växer för varje lyssning men Anthrax har jag alltid haft svårt för.
Obituary var tråkiga men i övrigt, jag är överväldigad...Missade Obituary, o Anthrax är... ja, Anthrax. Lite småskoj under 6 låtar, sett dom ett par ggr innan men har inte en enda av dom ggr på näthinnan/minnet.
LoG va sjukt bra! Bara dom va värt entrén!
Slayer gjorde vad dom skulle. Surt att Gary fått åka hem men men... Tog ett par låtar innan dom kom igång men sen va det inget snack. Grym show, mkt ljus o framförallt - eld!!!
Din lista såg mer sofistikerad ut än min whitetrash-dito!
Hela skivan är bra. Lite Joy Division i 2018-stuk. TypMycket bra
Exakt så!! På pricken beskrivet...Hela skivan är bra. Lite Joy Division i 2018-stuk. Typ
Mycket bra
Hela skivan är bra. Lite Joy Division i 2018-stuk. Typ