Bra där! Va nere i Prag och såg dom live. MagisktHar på senaste tiden börjat lyssna på TOOL, fan va bra
Kan också tipsa om a perfect circle som består är samma sångare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där! Va nere i Prag och såg dom live. MagisktHar på senaste tiden börjat lyssna på TOOL, fan va bra
Lätt att man fårVet inte om det är tillåtet att posta egen musik här, om inte ber jag om ursäkt.
Min nya singel:
Spotify:
https://open.spotify.com/album/3yzkbxwyKk0VAOkbeKVyA2
Skön låt.Vet inte om det är tillåtet att posta egen musik här, om inte ber jag om ursäkt.
Min nya singel:
Spotify:
https://open.spotify.com/album/3yzkbxwyKk0VAOkbeKVyA2
Stockhausen anses vara en av de viktigaste kompositörerna på senare tid. Och inom den elektroniska genren har han varit banbrytande. Men det betyder ju inte att han är lättlyssnad. Och troligen inget man sätter i lurarna när man tränar på gymmet Lika lite som jag läser James Joyce på tunnelbanan.Lyssnar du på det där på riktigt, eller är det bara ett försök att driva med folk här?
Vilken sångerska! Som att hon tar med sig all sin sorg upp på scen. Ingen Zara Larsson som vill visa bröstvårtan direkt. Det kom en tår.
En äkta artist och stjärna ända in till det sista. Finns inte så många kvar.Vilken sångerska! Som att hon tar med sig all sin sorg upp på scen. Ingen Zara Larsson som vill visa bröstvårtan direkt. Det kom en tår.
Motsvarande inom den klassiska musiken är violinisterna Ida HaendelEn äkta artist och stjärna ända in till det sista. Finns inte så många kvar.
Känns mer som poetry slam typ?I irritationstråden är det en del snack kring hiphop nu. En fråga, skulle ni räkna detta som musik, kanske nån slags rap eller hiphop? Det är ganska långt från det klassiska hiphoppen men har ändå nåt rytmiskt och musikaliskt kring sig...
I irritationstråden är det en del snack kring hiphop nu. En fråga, skulle ni räkna detta som musik, kanske nån slags rap eller hiphop? Det är ganska långt från det klassiska hiphoppen men har ändå nåt rytmiskt och musikaliskt kring sig...
Det är intressant fråga, för det är ett kontinuum - precis som med mycket annan musik.I irritationstråden är det en del snack kring hiphop nu. En fråga, skulle ni räkna detta som musik, kanske nån slags rap eller hiphop? Det är ganska långt från det klassiska hiphoppen men har ändå nåt rytmiskt och musikaliskt kring sig...
Ingen mer som såg Alter Bridge på Hovet igår? Ruggigt bra!
Norrlänningen levererar återigen förstklassiga inlägg.