Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De varmaste av medmänskliga känslor sänder jag till Glenn.
Ramlat in i countryträsket. Såg den här killen live för ett par år Sedan... Blir tårögd av den helt galet vackra och perfekta refrängen...
Ramlat in i countryträsket. Såg den här killen live för ett par år Sedan... Blir tårögd av den helt galet vackra och perfekta refrängen...
Jag lyssnar mer eller mindre enbart på country sedan några år tillbaka. Känner mig ganska ensam! Kul att höra att andra också gillar det.
Mina två favoritlåtar just nu:
Sen finns det några sjuka guldkorn under "Grand Ole Opry".
Sitter i Filippinerna i början på en tremånadersresa i Asien med min fru och har all tid i världen.Sitter på jobbet och kan inte lyssna nu, men ska lyssna på @ross.zachary87 tips sen (förutom Stapleton, we love him!!). Daddy doesn´t pray anymore!
Ska vi tycker synd om dig Här är det soligt -1 och mörkt efter 15 . . .Sitter i Filippinerna i början på en tremånadersresa i Asien med min fru och har all tid i världen.
Såg den också, riktigt bra. Vilken jävla show@TobiasD En i mina ögon ännu vassare version. Prince solo är riktigt jäkla galet och trumfar Claptons med råge i mina öron.
F-n att man missade Tom Petty när han äntligen kom till Sverige. Nu är det för sent
Dags för Spotify wrapped 2019!
Vad har ni lyssnat på mest?
Via denna så får du genomgången: https://www.spotify.com/se/wrappedVar hittar ni sammanställningen? Hittar bara spellistan för mest spelade 2019. Syns hyfsat tydligt vem jag lyssnat mest på
Riktigt kul att de började med att lägga ut hela katalogen för streaming, och följer upp med nytt!Årets platta är överlägset Tools återkomst.
Verkligen, blev en tuff musikperiod. Magiska skivor.Riktigt kul att de började med att lägga ut hela katalogen för streaming, och följer upp med nytt!
Dags för Spotify wrapped 2019!
Vad har ni lyssnat på mest?