Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missat att hon släppt nytt. Som tur var ramlade jag in här och lyssnade lite pga utnämningen av ”årets platta”. Riktigt många låtar i min smak. Venice bitch är grym. Gillar verkligen att låten är lång och psykedelisk drönrock låter ju ballt. Tycker annars Bartender är en av de bättre på plattan!Men vad säger ni då om årets platta? Det är iofs en bit kvar i december, men för mig är Norman Fucking Rockwell! med Lana Del Ray den solklara nummer 1.
Top 3-låtar:
1. The Greatest. I klass med Ride, (andra halvan av den första videon, ca 4.20min).
2. Venice Bitch. Ballad som övergår till "psykedelisk drönrock" för att citera en av recensionerna.
3. Mariners Apartment Complex.
Bubblare:
Doing Time. Sublimes-cover.
Intressant.Missat att hon släppt nytt. Som tur var ramlade jag in här och lyssnade lite pga utnämningen av ”årets platta”. Riktigt många låtar i min smak. Venice bitch är grym. Gillar verkligen att låten är lång och psykedelisk drönrock låter ju ballt. Tycker annars Bartender är en av de bättre på plattan!
Skön! Påminner en del om bandet Spark! som gjort en del trevligt.Svensk body-punk.
@nissehultSvensk body-punk.
Fantastisk rullande basgång som kopieras friskt genom tiderna - bla i Leila K:s partylåt Electric.Spelas med fördel högt som tusan !
(Det skall skallra i vitrinskåpet)
Clansy är född in i sin musik. Synkoperar instrumenten med sitt blod.Delar med mig av 3 låtar som i många år konstant varit en del av mina playlists. Rätt deprimerande låtar månne, för var och en att döma.
Sabacs - When the lights go out matchar väl ganska mkt stämningen/oron i världen just nu, känner jag speciellt efter att ha råkat hamna i den sanslöst underhållande prepperstråden. Clancys version av The parting glass tycker jag är den allra vackraste, fastän jag måste erkänna att Taubes är riktigt fin den med.
Rugged Mans Uncommon Valor har hängt med för att den helt enkelt är perfektion (I genren).
God kväll
Säger väl rätt mycket om det mesta att det ansågs politiskt av bossen att släppa en skiva som inte var så politisk eller superantitrump så nära ett val.När ens hjältar vågar trampa lite utanför stigen. Kan inte släppa Hello Sunshine, det där stråket av vemod som så ofta gör musik bättre.