Klockbaronen
Basic
Definitivt! och lite passande namn ändå i dagens samhälle. Kul ett den hamnade här!Tack! Ja, det var ju lite av en chansning, men håller tiden fint och priset var ju helt överkomligt faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt! och lite passande namn ändå i dagens samhälle. Kul ett den hamnade här!Tack! Ja, det var ju lite av en chansning, men håller tiden fint och priset var ju helt överkomligt faktiskt
Den där var riktigt trevlig!Nyinkommet mögel, Aquastar 60:
Mycket trevligSom en gammal dykare ska se ut. Ett bruksdon.
Bra KKM ! Men vi vill Alltid se bägge visarna, ratta på kronan och ta en ny bild.Som en gammal dykare ska se ut. Ett bruksdon.
Sådärja, min gamla goding. Importerad från USA. Då med AM-tavla. Som tur var följde originaltavlan med. Härligt skick6105-8119
Och fortfarande en av favoriterna i lådan Certinan är inte fel hellerSådärja, min gamla goding. Importerad från USA. Då med AM-tavla. Som tur var följde originaltavlan med. Härligt skick
Här är det inte jättemögligt idag men nån mörk prick kan man säkert hitta.
Undra om det där är min gamla?Semi-vintage Poseidon:
Underbar! Vad kör du för band på den?6105-8119
Det är ett Tire Tread från Uncle Seiko.Underbar! Vad kör du för band på den?
Tire Tread har jag fått lära mig av @MolleUnderbar! Vad kör du för band på den?
Ah, hur är den i kvalitén? Funderar på den eller chocolate bar från US, eller kanske bara ta båda?Det är ett Tire Tread från Uncle Seiko.
Härligt, perfekt uppladdning inför mitt senaste köps ankomstTire Tread har jag fått lära mig av @Molle
Titta imorrn på VWC så blir det Seiko Vintage Divers för hela slanten
Vintage Watch Club on Instagram: "Comparing Seiko 6105-8110 with @68molle 🤘⚓️🤘 #seiko61058110 #willard #seikowillard #apocalypse #seikodiver #seikoturtle #vintagediver #watchfam #seikoholic"
53 likes, 0 comments - vintagewatchclub on February 9, 2022: "Comparing Seiko 6105-8110 with @68molle 🤘⚓️🤘 #seiko61058110 #willard #seikowillard #apocalypse #seikodiver #seikoturtle #vintagediver #watchfam #seikoholic".www.instagram.com
Du kommer explodera av längtan!Härligt, perfekt uppladdning inför mitt senaste köps ankomst
Den är bra. Jag hade tagit bådaAh, hur är den i kvalitén? Funderar på den eller chocolate bar från US, eller kanske bara ta båda?
Grymt!!! Tänk om jag får paketöppna i morrn också.Tire Tread har jag fått lära mig av @Molle
Titta imorrn på VWC så blir det Seiko Vintage Divers för hela slanten
Vintage Watch Club on Instagram: "Comparing Seiko 6105-8110 with @68molle 🤘⚓️🤘 #seiko61058110 #willard #seikowillard #apocalypse #seikodiver #seikoturtle #vintagediver #watchfam #seikoholic"
53 likes, 0 comments - vintagewatchclub on February 9, 2022: "Comparing Seiko 6105-8110 with @68molle 🤘⚓️🤘 #seiko61058110 #willard #seikowillard #apocalypse #seikodiver #seikoturtle #vintagediver #watchfam #seikoholic".www.instagram.com