Ser nu att jag satt bandet på fel håll. Pinsamt!Var det någon som sa mögel? Nu på Tropic!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser nu att jag satt bandet på fel håll. Pinsamt!Var det någon som sa mögel? Nu på Tropic!
Zodiacen är så jäkla cool så den röstar jag påEtt gäng udda men inte så mögliga dykare, svårt att vara missnöjd och vilka av dessa ska kombineras med resten av samlingen inför semester resorna
Vintage Tudor suben följer alltid med och så gör även något nytt och mer beater aktig, men vilken av dessa får följa med (brukar nöja mig med tre på resor)
Zodiacen är grym, men det röda insertet på Bulern kanske gör den till ett bättre komplement?Ett gäng udda men inte så mögliga dykare, svårt att vara missnöjd och vilka av dessa ska kombineras med resten av samlingen inför semester resorna
Vintage Tudor suben följer alltid med och så gör även något nytt och mer beater aktig, men vilken av dessa får följa med (brukar nöja mig med tre på resor)
Tänker ungefär likadant, men alltid svårt att välja ...Zodiacen är grym, men det röda insertet på Bulern kanske gör den till ett bättre komplement?
Min säger hej! Den går överhuvudtaget inte så den kanske är en lämplig bezeldonator...Blev visst en vit Eloga Flipper förra veckan som kom nu.
Ska försöka hitta en bezel till den framöver.
Kanske inte så möglig men bra skitig iallafall.
Udda? Finns ju redan en på forumet... Nejdå, riktigt härlig!Denna känns som den fyller alla kriterier för tråden.
Lagom möglig, Dykare och helt klart udda.
Helvetia men djupmätning via ett hål i plexit. Meterskala på det gula fältet.
Udda? Finns ju redan en på forumet... Nejdå, riktigt härlig!
Hade själv Lagondan som snurrat lite här. Men @eriksson850 har kanske något att visa upp?Finns det fler Helvetia med mätare på forumet?
Flera med denna djupmätarfunktion vet jag finns. Jag har en till som cirkulerat på forumet i min ägo. .
Måste nog jaga en till så jag kan posta i vintage trippel....
Hade själv Lagondan som snurrat lite här. Men @eriksson850 har kanske något att visa upp?
Snygg och du fick den till ett grymt pris!Denna känns som den fyller alla kriterier för tråden.
Lagom möglig, Dykare och helt klart udda.
Helvetia men djupmätning via ett hål i plexit. Meterskala på det gula fältet.
Japp, har en med samma taveluppsättning. (Sök här i tråden så finns det bilder) annars har @Kamelen en också och det finns en tråd om dem.Hade själv Lagondan som snurrat lite här. Men @eriksson850 har kanske något att visa upp?
Ja den gick billigare än jag trodde. Den behöver dock en uppsättning nya packningar. Inte det minsta tät.Snygg och du fick den till ett grymt pris!
Japp, har en med samma taveluppsättning. (Sök här i tråden så finns det bilder) annars har @Kamelen en också och det finns en tråd om dem.
Riktigt snygg! Stålboett?Korspost från dagens vintage.
Tack! Helstål, 39mm.Riktigt snygg! Stålboett?
Snygg fångst! Säg till när den ska vandra vidare.Tack! Helstål, 39mm.
Tack, noterar dug överst på listan.Snygg fångst! Säg till när den ska vandra vidare.
Har en likadan. Riktigt rolig men tveksam kvalitet, kromad boett, billigt stiftankarverk, inte ens vattentät som ny på, gissningsvis, 60-talet. Gissar också att den är från Hongkong. Tänkte byta till ett 17-stenarsverk med samma mått så den blev mer användbar men slängde upp den på K&S istället. Har för många projekt i lådan ändå...Tycker den här är rätt charmig, vet dock absolut noll och ingenting om den så om någon har lite info om klockan så skulle det uppskattas.