Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Få modellnamn är så badass som Sharkhunter. Med en sån klocka fiskar man inte haj. Man simmar ikapp och tar hand om dom handgripligen!Extremt ovanlig Doxa 750t Sharkhunter quartz.
Ser onekligen ut som en MRP SA-boett. Den modellen blir nästa för min del!Dive dynamics. Torde vara samma boett som på ett flertal andra gamla dykare som setts i tråden; Sinn, Kienzle, CWC och nån Poseidon.
Snyggt!Udda men tyvärr inte så mögliga. Tre djuphavsdykare:
Hade varit en fjärde om @McGyver kunde sköta sig.
Kan säkert stämma. Nyligen fått lite kärlek då dag/datum kärvade lite. Även visarna har blivit tillsnyggade. En forumslampa som förhoppningsvis hittat hem.Snyggt!
Tror jag ägt squalen med krockskadan, men då var det nog tysk dagsskiva på
Tror den är tysk/fransk.Snyggt!
Tror det sitter fransk/tysk skiva på den.Snyggt!
Den högra - Hydrix..?Udda men tyvärr inte så mögliga. Tre djuphavsdykare:
Stentuff, Hydrox Oceanproof 100 atm. En rejäl kloss, monocoque. Sett två, Snogge hade den andra.Den högra - Hydrix..?
Var superfet , har du någon info om denna ?- nån bättre bild eller så?
En sån där hade jag VERKLIGEN velat ha. Sjukt toolig.Stentuff, Hydrox Oceanproof 100 atm. En rejäl kloss, monocoque. Sett två, Snogge hade den andra.
Avundsvärd trippel! Blir allt mer sugen på en plopp...Udda men tyvärr inte så mögliga. Tre djuphavsdykare:
Tack! Jag trodde de stått helt still sedan jag köpte min för 35', men verkar börja på 45' på chrono nu. Kanske 40'? Verkligen dålig koll.Avundsvärd trippel! Blir allt mer sugen på en plopp...
Vad kostar en original beater nu förtiden? Tycker det är sällan de syns i Sverige.
Vilken är den fjärde skönheten? Långa servicetider?Udda men tyvärr inte så mögliga. Tre djuphavsdykare:
Är väl snart två år och svår att få tag på. Är en Certina super ph-500Vilken är den fjärde skönheten? Långa servicetider?
Ajdå tråkigt! Ja just det det, det är sån som jag också har.Är väl snart två år och svår att få tag på. Är en Certina super ph-500
Är väl snart två år och svår att få tag på. Är en Certina super ph-500
Nope, inte det som hindrar.Trist, är delar svårt få tag till modellen? Väldigt cool iaf. Hoppas den blir värd väntan
Det finns väl alt Certina meckare här på KS...Nope, inte det som hindrar.