Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det torkade så småningom som tur var, och klockan går fortfarande!Det känns tryggt!![]()
Skönt att höra! Jag satt på mobilen och såg faktiskt inte vattnet utan trodde det var reflexer och en spricka i plexit, vilket jag tyckte gjorde utfästelsen ”waterproof 100%” ännu roligare.Det torkade så småningom som tur var, och klockan går fortfarande!
Om det ändå vore så väl. Tog ett dopp från segelbåten förra sommaren med klockan på armen på vinst och förlust. Det gick som det gickSkönt att höra! Jag satt på mobilen och såg faktiskt inte vattnet utan trodde det var reflexer och en spricka i plexit, vilket jag tyckte gjorde utfästelsen ”waterproof 100%” ännu roligare.![]()
Härliga färger på indexet och visarna.
Just Lovely. I'm interested, should you ever decide to let it go!
Just Lovely. I'm interested, should you ever decide to let it go!![]()
Härliga färger på indexet och visarna.
Grym klocka, vilket årtal ca är den ifrån?
Grym klocka, vilket årtal ca är den ifrån?
Känner samma. Blir så otroligt sugen på att köpa en riktigt mysig mögeldykare. Någon som har nåt tips på vart man kan hitta det, förutom Tradera och Ebay? (generell fråga men kanske finns någon guldgruva någonstans).Den här tråden är inte hälsosam.... Vilka härliga klockor.
jag behöver en mysmögeldykare!
![]()
![]()
Här har vi en till av dylik, måste vara någon som vet vad det är för case?
Löjligt bra och kul att du haft klockan så länge! Är det originalband också?AquaStar Benthos 500![]()
I min ägo sedan 1972
Fin!Albatross boett med sniperdial!
Skön duo!Dybbelmys
![]()
Grymt! Men får man stryk ifall man föredrar den fläskiga quartzaren framför Tudorn?Dybbelmys
![]()
Grymt! Men får man stryk ifall man föredrar den fläskiga quartzaren framför Tudorn?![]()